08.11.2015

sunday

Cześć kochani, u Was też tak dzisiaj grzało słońce? U mnie co prawda nie przez cały dzień, ponieważ słońcu towarzyszył wiatr; ale ogólnie była bardzo wiosenna pogoda:) Moja dzisiejsza stylizacja to legginsy razem z koszulą oversize; do tego wygodne botki i krótka kurtka z eco-skórki. Od kilku sezonów nadruki królują w sklepach; przedstawiają przeróżne postacie, wzorki bez sensu lub zwierzęta, nie ciężko więc ich niedostrzec. Jednym z największych trendów tej jesieni są nadruki z kreskówek. Ja także jakiś czas temu zaopatrzyłam się w coś co będzie odpowiadało mojemu stylowi a dodatkowo 'będzie na czasie'. Kupiłam tą koszulę w jednym z butików w moim mieście, ale na pewno podobne znajdziecie w internecie czy w sklepach w Waszych okolicach. Połączenie ukochanej czerni z kreskówką i ramoneską, wyszło moim zdaniem całkiem rock'n'roll'owo ale bardzo kobieco. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję, ponieważ sama dobrze czułam się w tym zestawie. Wybaczcie jednak małą ilość zdjęć i ich słabą jakość, ale zdjęcia zostały zrobione telefonem i to była spontaniczna akcja :D Przesyłam buziaki! Życzę kolorowych snów i udanego tygodnia.

ps: Na fp jeszcze do jutra, do godziny 00:00 trwa rozdanie- do wylosowania jest portfel; zachęcam do wzięcia udziału! :)

instagram | modnaPolka | facebook









legginsy TALLY WEIJL | koszula LU LA BOUTIQUE Lubin | kurtka NEW YORKER | buty DEEZEE.pl | torebka H&M

11 komentarzy:

  1. rewelacyjna koszula! :-) Zostaję na dłużej, obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty przepiekne :) całość tez robi wrażenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Look! Fajna ta koszula i genialne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:53

    jesteś mega rasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są obłędne ;-). Szkoda Asiu,że nie połączyłaś je ze spodniami z posta z 16.12.2014 ;-( .Ale..nie tracę nadziei, że się jeszcze pojawią ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta koszula jest oversize więc słabo by z nimi wyglądała, bo one takie luźne;) myślę, że coś się jeszcze z nimi pojawi :*

      Usuń
  6. Anonimowy18:03

    Przestan krasc te ciuchy we wroclawiu ;) caly Lubin o tym wie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha zrobiłaś/zrobiłeś mi humor na noc ;)

      Usuń
  7. Anonimowy10:55

    Skąd okulary ?sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)