03.11.2015

dresslink.com wihlist

Hejka! Ostatnio napisała do mnie Carly ze slepu dresslink.com z propozycją współpracy. Jak to zwykle bywa najpierw obejrzałam asortyment sklepu. Powiem Wam szczerze, że większego zbioru wszystkich 'hitowych' rzeczy nie widziałam. Znajdziecie tam rzeczy w hurtowych cenach; o jakości jest mi ciężko mówić ponieważ dopiero czekam na swoją pierwszą paczkę- jak tylko ją dostanę na pewno opiszę swoje wrażenia. Zawsze jestem sceptycznie nastawiona do tego typu hurtowni- po pierwsze czy zdjęcie będzie oddawało rzeczywisty wygląd danego ciucha i czy nie zdeformuje się po pierwszym praniu :D Poczytałam trochę na temat dresslink w internecie i na forach często spotykałam się z komplementami na ich temat. To wpłynęło na moją decyzję odnośni zakupów w tym serwisie. Na początek pokażę Wam kilka rzeczy, które według mnie są godne uwagi; w tej liście znajdziecie m.in. dresik który podbija facebook'owe butiki; fajną długą tunikę w bardzo modnym kolorze- marsala oraz bestsellery ostatnich sezonów jak np. dziurawe jeansy, w które warto się zaopatrzyć już na wiosnę:)


Oczywiście jak to zwykle bywa w tego typu postach, proszę o wchodzenie w te linki- dzięki temu będę mogła bardziej przetestować ten sklep w przyszłości :)



2 komentarze:

  1. http://www.wish.com/c/5580068023857d46a4cede42

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.wish.com/c/5580068023857d46a4cede42

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)