13.10.2015

revlon hair cosmetics



Cześć! Dzisiaj parę słów o wybranych kosmetykach do włosów od Revlon z kolekcji Style Masters. Na zdjęciach znajdują się produkty miniaturowe; idealne do testów. Na pierwszy ogień weźmiemy szampony. /// 'Volume', który ponoć bardzo dodaje objętości nie zadziałał na moje włosy... dużo bardziej podnosi je L'Oreal czy Pantene i suszenie głową do dołu ;D Natomiast ładnie odświeżał włosy i nadawał im fajną miękkość wyczuwalną nawet bez użycia odżywki. Bardzo ładny zapach w obu szamponach i wydajność też na plus. Gdybym nie brała pod uwagę celu dla którego został stworzony - dostałby silne 8 jako zwykły szampon; ale ponieważ miał sprawić że moje włosy dostaną objętości (a nie dostały) ... 5/10 ;) To niestety najsłabszy produkt z paczki. Drugi szampon 'Smooth' faktycznie zdał egzamin- włosy mięciutkie, gładkie, nie puszyły się. W połączeniu z odżywką z tej samej serii 'Smooth' efekt był super! Polecam z całego serca- 10/10. /// Odżywka 'Smooth' podobnie jak brat szampon świetnie sobie poradziła. Fajna konsystencja, zapach i miałam wrażenie jakby włosy się bardziej błyszczały. Mocno nawilżyła moje włosy, co w konsekwencji nie dało efektu 'elektryzowania' - moja ocena 10/10. /// Od pielęgnacji po stylizację; tak teraz opiszę Wam wspaniałe lakiery z dwóch serii 'Glamourama' i 'Modular'. Już na moim wstępie do nich można się domyślić, że będę je chwalić. Miałam wiele lakierów nabłyszczających, rzadko się zachwycałam bo większość dawało efekt ciężkich brokatów, sklejających włosy; ale ten jest mega!! Oprócz ogólnego blasku, działa jak jedwab w spray'u; nadaje włosom takiego wyglądu jaki jest np. przy świeżym farbowaniu. Włosy mienią się, przez co wyglądają na zdrowsze i są dużo bardziej eleganckie. 'Modular' natomiast to jeden z silniejszych lakierów do włosów, jaki miałam. Jest trwały, zdaje egzamin przy silnym wietrze, a nie skleja włosów. Dodatkowo zapachy spray'ów są śliczne, niedrażniące - Oba 10/10.

Ważną informacją, której nie może tutaj zabraknąć to fakt, że kosmetyki nie uczulają i nie podrażniają skóry głowy. Szampony i odżywki sprawiają, że włos jest bardzo zadbany i nie obciążony. Dodatkowo ułatwiają rozczesywanie; a lakiery dobrze modelują i nadają hoolwood'zkiego blasku! Podsumowując: marka Revlon znowu udowodniła, że warto jej zaufać. Twórcy kolekcji Style Masters naprawdę odwalili kawał dobrej roboty i mimo, że jeden produkt nie spełnił moich oczekiwań- polecam serdecznie wypróbować u siebie; ponieważ wiem, że nie wszystko może być idealne i nie wszystko każdemu pasuje- oraz nie wszystko u każdego działa. Szukajcie kosmetyków w drogeriach i internetowych sklepach; tylko nie kupujcie podróbek!! Nie oszukacie nimi włosów:) Oryginalny produkt znajdziecie oczywiście na revlon.com lub w sklepie internetowym www.hairstore.pl. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie www.stylemasters.com. Pozdrawiam Was serdecznie ;)






8 komentarzy:

  1. Ciekawie się temu przygląda i może coś zakupie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam nic z firmy Revlon do włosów.
    a jaka jest cena poszczególnych produktów? ten szampon smooth :) ?
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon smooth 400 ml około 50 zł ;) ;*

      Usuń
  3. wow,musze spróbowac :)
    poklikasz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają fajnie :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja akurat nie znam tych produktów, chociaż takie miniatury chętnie bym przetestowała :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobre produkty wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)