08.10.2015

JESTEM :)

Nawet sobie nie wyobrażacie jaka jestem szczęśliwa, że nareszcie naprawiłam jakość zdjęć... Nie było łatwo, bo internet nie bardzo kumał o co mi chodzi :( Od ostatniego postu tyle się wydarzyło; wakacje, praca... 1 urodziny bloga! Nie zamieszczałam żadnych postów, ponieważ każdy obraz był rozmazany ;( Teraz już tylko pozostało mi wszystko nadrabiać i wpadać tu częściej. :) Przez ten czas uświadomiłam sobie, że bardzo lubiłam swojego bloga, mimo że nie był idealny; lubiłam tu wpadać i odpowiadać na komentarze; dzisiaj muszę na nowo inspirować i na nowo dać się poznać... Nie ciężko zauważyć, że zmieniłam nazwę bloga; od teraz posty zamieszczam na BYMADAMEjOANNE.blogspot.com - to też była jedna z przeszkód jakie mi postawił los; bo moja domena się skończyła i będąc na wakacjach nie opłaciłam jej na czas po czym po prostu ją straciłam; potem jakby tego było mało, okazało się że inna madamejoanne istnieje i tak w kółko coś:D haha Jak to ja pisałabym tu godzinami; ale wszystko po kolei! Tematów do wrzucania jest mnóstwo... Na mój powrót pokażę Wam kilka stylizacji, które zrobiłam jeszcze wiosną; ponieważ nie zrobiło się do końca zimo; można jakiś element przemycić do dzisiejszych stylizacji.

Ściskam Was ciepło i witajcie z powrotem; mam nadzieję że ze mną zostaniecie! <3

jeansy BIG STAR | bluzka, okulary POSH BUTIK | kurtka STRADIVARIUS | buty, opaska H&M

9 komentarzy:

  1. Anonimowy21:44

    W koncu post :) super Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno z Tobą zostanę ! Witaj spowrotem! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ;* dziękuję i bardzo się ciesze!!! <3

      Usuń
  3. Anonimowy21:52

    witamy ponownie :) ale nie zostawiaj nas już!!!!!!!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:) wpadajcie na działającego bloga częściej ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, nie znałam Cię wcześniej, więc Twoja nieoebecność przed ten dłuższy, jak podajesz, czas dla mnie żadną przeszkodą nie będzie :)
    Ja, zatem, zaczynam poznawanie Cię od dzisiaj :)

    Bardzo podoba mi się ten zestaw - takie miejskie, eleganckie nieco boho.
    Ta opaska wiele dobrego tu daje ;)

    No i Twoje piegi - są urocze!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)