11.10.2015

gala biznesu oriflame

Hej! W dzisiejszym poście podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami z gali i krótko opowiem o co chodzi;) Nie od dziś wiadomo, że lubię wyzwania i staram się cały czas coś robić; ostatnio podjęłam wyzwanie i dołączyłam do Oriflame. Najbardziej przypadło mi do gustu to, że pracuję kiedy mam czas; wyznaczam sobie godzinkę, dwie czasem więcej dziennie i nikt mnie do niczego nie zmusza; ani nie stoi nade mną i mnie nie pogania. Lubię biznes i pomnażanie swoich pieniędzy więc dlaczego miałabym nie spróbować?:)- tym bardziej, że już przy pierwszym spotkaniu z moim liderem poznałam jakość kosmetyków. Ona znacznie się różni od tego co pamiętam z przed paru lat; teraz z czystym sumieniem będę je polecać i już w aktualnym katalogu zrobiłam dla siebie spore zakupy;) 

Co wiedziałam przed spotkaniem? Praktycznie nic, nie miałam pojęcia o tym że poza konsultantkami, są również ludzie który zajmują stanowiska menadżerów i dyrektorów; a mimo wszystko pracują z kosmetykami jak konsultantki. Mają możliwość szybkich awansów i są doceniani przez swojego pracodawcę w postaci różnych nagród... Brzmi świetnie prawda?:) Zainteresowałam się, dużo na ten temat myślałam i zaakceptowałam warunki; oficjalnie pracuję dla Oriflame i sama buduję swoją grupę menadżerów!

Wczoraj w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach obyła się coroczna gala biznesu podsumowująca wszystko to co działo się w 2015 roku; nie obyło się bez planów na 2016 i powiem Wam, że Oriflame docenia swoich wszystkich pracowników- coś takiego trzeba zobaczyć, bo każdy inny nie uwierzy; wspaniali ludzie, cudowna atmosfera. Kilka godzin motywacji i wsparcia ze strony głównego zarządu. Działo się i chętnie podzielę się tym ze wszystkimi! Każdy kto chciałby dołączyć do team'u Oriflame i pracować na swoich zasadach jak we własnej firmie oraz (co najważniejsze) poznać wszystkie szczegóły pracy, wszystkie szczegóły zarobków, bonusów i wszystkie szczegóły gali; zapraszam do kontaktu przez prywatnego facebook'a (lub gdyby nie było takiej możliwości- przez fanpage), a potem na spotkanie!!! :) ps: Osoba chętna, może mieć inną pracę, szkołę, dom, dziecko, męża i dziesięć psów... Nic w tej pracy nie przeszkadza... Przekonajcie się bo warto, a skoro złapali takiego niedowiarka do wszystkiego jak ja- to to musi być coś:) przesyłam buziaki i właśnie zabieram się do pracy;)



spodnie MOHITO | bluzka z rękawkiem 3/4 PEPCO BASIC | marynarka, naszyjnik H&M | buty MANGO | torebka SIMPLE









7 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:57

    wyglądasz fantastycznie*.* a ściełaś włosy czy mi się wydaje!?

    OdpowiedzUsuń
  4. niezła gala, widać, że to poważna firma. ;) i fajnie, że takie podejście do pracowników mają. :) a w bieli i na tej ściance wyglądasz fantastycznie, pewnie jak ryba w wodzie się czułaś. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, bardzo poważnie podchodzą do pracowników i nagradzają za wszystkie nawet małe sukcesy. W Oriflame liczą się ludzie;) / bardzo dziękuję i również pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. fantastyczny blog zostaje tutaj na dłużej oczywiście ;) pozdrawiam ciepło xoxo

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)