30.04.2015

white & blue

Cześć kochani! Co słychać w ostatni dzień kwietnia? Jakie plany na majówkę?:) Ja we wtorek prawie dostałam zawału jak zobaczyłam, że pada deszcz i wieje wiatr... Na szczęście wczoraj już było okej i dałam radę zrobić kilka zdjęć z nową stylizacją:) Niebieski i biały to na pewno kolory na tę porę roku;) Zdecydowałam się na jeansowy total look-zestawienie jeansowych spodni od Paulo Connerti z koszulą; do tego biała marynarka i trampki.  To zestawienie jest bardzo dobrym rozwiązaniem np. do pracy. Jestem ubrana luźno, ale schludnie; a szpilki ubrane rano, można popołudniu z czystym sumieniem zastąpić na trampki i wskoczyć na rower lub iść na wiosenny spacer:) Miłego dnia! XOXO



 












spodnie PAULO CONNERTI | koszula, marynarka, okulary, pierśionki małe H&M | pierścionek duży CUBUS | buty CONVERSE

23 komentarze:

  1. Anonimowy12:58

    super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luz i wygoda przede wszystkie, ale wciąż jest modnie i stylowo! większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, a to najważniejsze :) :)
    Super wyglądasz :)
    oglądając zdjęcia na początku, dostrzegłam supe pazurrrki, już się zaczynała martwić, że nie będzie na nie zbliżenia, a tu proszę.... niespodzianka na końcu :) hehe czadowe są! :)

    U mnie też załamanie pogody, więc generalnie majówka bardziej domowo, niż wycieczkowo grrr :/

    Co byś powiedziała na wspólną obs?

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) postaram się tego nie zepsuć :D

      Usuń
  3. Fajne spodnie i trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:38

    super połączenie jeansu z jeansem; podoba się^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:46

    Znajdę marynarkę teraz w hm i czy tylko białe są i jaka cena? I czy podasz skład materiału bd wdzięczna :-) śliczna stylizacja. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marynarka niestety z tamtego sezonu; ale podobne widziałam aktualnie w h&m, więc jest szansa na kupno takiej i w tym roku:)
      skład/ tkanina wierzchnia: 63% poliester, 31% wiskoza, 6% elastyn / podszewka: 52% poliester, 48% wiskoza. Również pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Anonimowy07:55

    Hmmm..marynarka jest ok.koszula bez rekawow do pracy...No to już zależy gdzie pracujesz ;-).podobnie jak z dołem-casualowo jest ok ale zawodowo nie.No i nie kupuję połączenia wywinietych nogawek i szpilek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... zależy gdzie się pracuje:) uważam, że to kwestia gustu czy do wysokich butów wywija się nogawki:) ale dziękuję za opinię;)

      Usuń
    2. Anonimowy13:52

      Właśnie. U mnie w szkole taki ubiór jako nauczyciele nie przeszedłby-ale uczennica-czemu nie. No,dżinsy z "normalnie" ułożonymi nogawkami też ;-).

      Usuń
  7. świetnie dobrana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Trampki są mega

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Cudownie wygladasz w pastelach:)
    Sama podobnie sie ubieram !

    Genialne sa te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23:20

    A mi sie wydaje ze do pracy tez spoko :D a te nogawki to czepialstwo, bo przecież można je odwinąć i nie trzeba o tym pisać instruktarzu:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz slicznie:) ja uwielbiam takie kombinacje a w takich koszulach chodze czesto:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie :) ogólnie Lubie biały z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:49

    podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, świeżo i wiosennie. Podoba mi się zestawienie denim on denim. Zapraszam w odwiedzny w wolnej chwili i pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie! jeans, jeans <3

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:54

    zrobisz jeszcze jakieś posty? czy zotawilas bloga już na dobre?:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)