16.04.2015

ogrodniczki

Hej!!:) Po tak długiej przerwie jaka nastała u mnie z przyczyn mniej lub bardziej ważnych, przychodzę do Was z nową stylizacją:) Pogoda jeszcze płata figle, więc też nie mam się jak z nią zgrać;( W dzisiejszej stylizacji główną rolę grają czarne ogrodniczki. Ogrodniczki to jeden z 'must have' tej wiosny; w każdej sieciówce jest ich pełno, możemy wybierać długości nogawek i materiał z których są wykonane. Ja postawiłam na nietypowe- czyli z eco skóry; znalazłam je w internetowym sklepie grandesaldi.pl. W cieplejszym okresie, częściej stawiam na nogawkę 7/8 i bardzo się cieszę, że spodnie są tej długości; do tego mają wygodne, duże kieszenie:) Dobrałam do nich czarny basic, slip-on'ki z metalowym noskiem i jeansową parkę. Oczywiście materiał płaszcza tylko imituje jeans- jest cieniutki i zauroczył mnie pod każdym względem;) Kolorowymi akcentami tej stylizacji są: musztardowa O bag, okulary 'lustrzanki', fioletowe usta (L'Oreal caresse 402) i kemowy zegarek, który pochodzi ze sklepu Otien.com.
Uwaga! Taki sam będzie u mnie do wygrania;) Konkurs-rozdanie rusza na facebook'owym profilu już jutro!!:) 
Jestem ciągle w trakcie metamorfozy moich włosów. Niektóre z Was zauważyły, że teraz gustuję w szarościach; od lutego schodzę z ciepłych odcieni blondu i rudego, na te chłodniejsze; ale niestety mój naturalny pigment jest tak silny, że żaden rozjaśniacz sobie z nim nie radzi. Aktualnie mam stalowe końce, co bardzo mnie cieszy bo wiem, że coraz bliżej mam do wymarzonego efektu :)))) Uważam, że przy takich odcieniach włosów mogę spokojnie szaleć z kolorami na ustach, stąd ten fiolet. W moim życiu prywatnym nic się nie zmienia, w zawodowym za to sporo... Agencja ma coraz więcej zleceń i zdobywamy doświadczenie na wielu polach. Mam nadzieję, że już wkrótce wdrążę w życie swój plan i poznacie pracę agencji od kuchni:) Póki co zaglądajcie na fanpage na facebook'u JKmodels Agency; zapraszam chętne dziewczyny do współpracy, zapraszam również na sesje zdjęciowe- możecie się umawiać na nie tu: JKstudio:) Życzę miłego dnia i do zobaczenia w następnym poście! XOXO















ogrodniczki GRANDESALDI.PL | bluzka, okulary H&M | buty CASU | płaszcz MOHITO | O bag FULLSPOTMARKET.PL | zegarek OTIEN.COM

40 komentarzy:

  1. Anonimowy11:19

    świetny kolor szminki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:43

    wspaniale wyglądasz, każdy szczegół do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się płaszczyk, bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i płaszcz podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:21

    jakie włosy cudowne!!!!!!!! o boże chce takie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:15

    ty jak coś dodasz to aż warto czekać tak długo na notke <3 jesteś wspaniala!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz na 5 blogu dzisiaj widzę to torebkę :) Co to za szał?
    uwielbiam ogrodniczki ale najbardziej podoba mi sie kurteczka. Masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał na nie jest od ponad roku:D dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  8. Uwielbiam ogrodniczki chociaż sama takich nie mam :D
    Chyba czas sobie takie sprawić :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylówka, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna stylizacja.! Nie mogę się napatrzeć na Twoją urodę !

    Pozdrawiam serdecznie :)
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18:45

    Podróbka obag??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jesteś podróbka haha

      Usuń
    2. Anonimowy22:38

      hahahahahahahahaha

      Usuń
  13. Idealna stylizacja,świetna jest ta torebka :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny płaszcz :) O ile wcześniej nie byłam przekonana do szarości na włosach, to u Ciebie to się naprawdę super prezentuje!

    Też lubie długość 7/8, głownie dlatego, że wiele par spodni po postu jest na mnie za krótkich;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :) Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22:11

    Masz mega poczucie stylu:>

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23:09

    Zakochana jestem w Twoich włosach! Twoje są takie długie czy doczepki? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, włosy moje;)

      Usuń
  18. Anonimowy22:39

    najbardziej cię lubię w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płaszcz jest rewelacyjny!! <3 Okulary mamy taki same hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i super:))) dziękuję kochana:*

      Usuń
  20. Bardzo ciekawe ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:14

    Miazga buty:o

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Ta dżinsowa parka i ogrodniczki genialne :-) Bardzo stylowa całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Nawet nie wiem co mi się podoba najbardziej... Po pierwsze te ogrodniczki <3 Mega buty <3 No i szminka, bomba! ;)
    Pozdr,

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11:11

    Super stylizacja :), jeśli mogę wiedzieć to jaki to rozmiar kombinezonu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko fantastycznie dopasowane! super zestaw!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się to wszystko podoba :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra zestaw! :) Bardzo spodobał mi się kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jest mega fajnie, ogrodniczki i buty bomba, do tego ten kolor pomadki na ustach. torebka też cudna
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)