22.04.2015

esotiq 'push up formula'

Cześć kochani!:) Dzisiejszy post poświęcę na recenzję produktu kosmetycznego firmy Esotiq. Chyba większość z Was zna Esotiq za sprawą bielizny i nocnej odzieży. Mało kto jednak wie, że to także kosmetyki;) Seria Formula- to produkty nie tylko pielęgnujące, ale (ponoć) upiększające i ingerujące w wygląd ciała. Podzielone są na trzy linie:
1. Linia Push up- do powiększania, napinania i ujędrniania biustu.
2. Linia Anti-Celluite do walki z cellulitem.
3. Linia Body do ujędrniania całego ciała.
Zachęcam do włączenia dalszej części notki, gdzie znajdziecie dokładny opis produnktu i moją opinię na temat linii Push up;)


 


Coś od producenta: 'Push up Breast Mask jest innowacyjnym produktem ujędrniającym i napinającym biust o natychmiastowym działaniu. Receptura maski o wysokim nasyceniu składników aktywnych sprawia, że skóra biustu staje się silnie napięta, gładka i aksamitna już po pierwszym zastosowaniu. Maska do biustu zawiera 20% polimeru nowej generacji FLEXAN, który w ciągu kilku sekund tworzy na skórze mikrosiatkę umożliwiając efektywne wchłanianie składników aktywnych. EKSTRAKT Z KIGIELI wzmacnia włókna kolagenu, poprawia elastyczność skóry, obudza jej procesy naprawcze co w efekcie ujędrnia biust i modeluje kształt piersi. KWAS HIALURONOWY stanowi wodny rezerwuar nawilżający skórę od wewnątrz. PROTEINY PSZENICZNE uelastyczniają, wygładzają i nawilżają naskórek.'

Używając tego produktu, nie liczyłam na cud, że z mojego małego biustu nagle będę miała taki jak u Dżoany, ale chciałam sprawdzić faktyczne działania tego serum. Zazwyczaj podchodzę sceptycznie do tego typu kosmetyków- uważam, że naturę można powiększyć tylko i wyłącznie skalpelem;) Skusiłam się jednak na serum... Otworzyłam elegancki kartonik, z którego wyciągnęłam metaliczną tubę. Lubię ładne rzeczy;) Razem z serum kupiłam nowy stanik, o rozmiarze 65/D; po zużyciu biustonosz okazał się być dalej na mnie dobry; czyli mój biust się nie powiększył :D Nie jestem rozczarowana, ponieważ się tego spodziewałam, to raczej jeszcze bardziej mnie utwierdziło, że aby powiększyć biust trzeba iść do chirurga. Znalazłam jednak kilka zalet, które sprawiły, że chętnie wróciłam po ten produkt.




Dużą zaletą serum, jest jego konsystencja- przypomina trochę olejek do włosów, ale po nałożeniu na skórę mocno ją 'ściąga'. Pojawia się cienka warstwa 'drugiej skóry' i całość sztywnieje. Przez to biust wygląda na podniesiony; jest ładnie zaokrąglony i pełniejszy. Są małe problemy przy zmywaniu kosmetyku, ponieważ jest dość tłusty. Zapach jest ładny; przypomina coś perfumowanego. Po zmyciu efekt utrzymuje się kilka godzin, więc można swobodnie założyć sukienkę, która wymaga nie zakładania stanika. Skóra jest rozjaśniona, gładka i nawilżona. Cena nie jest niska, ale również niezbyt wygórowana. Podsumowując: Nie powiększa biustu, ale nadaje mu ładny kształt i ujędrnia jego skórę. Dlatego właśnie postanowiłam kupić kolejne opakowanie tego serum i cieszyć się jego działaniem, bez żadnej ściemy na temat powiększania o rozmiar czy o dwa:) Zaufałam mu na swój sposób i jestem bardzo zadowolona;) Jeżeli szukacie specyfiku, który wizualnie poprawi wygląd Waszych piersi, to wybierzcie Esotiq Push Up Formula! Chyba, że macie już jakieś sprawdzone... Zdradźcie jakie kosmetyki używacie do pielęgnacji biustu, chętnie wypróbuję;)


opakowanie: 150 ml / cena: 159 PLN



13 komentarzy:

  1. Anonimowy19:07

    piękne zdjęcia robisz:) i fajny opis produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:31

    pochwaliła się rozmiarem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym chwalić, jedne noszą 'b' a drugie 'g';) a moim małym roz. tymbardziej nie ma sensu się chwalić:D

      Usuń
  3. pierwsze słyszę o kosmetykach tej marki! :) ale tak jak Ty - nie spodziewałabym się cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:40

    Nosisz d Hahaha ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale w odwodzie 65 wiec to mała miska mądralo:)

      Usuń
  5. Kurde, a może jest jakiś na powiększenie biustu?:D chętnie bym przyjęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze takiego nie wyprodukowali, żeby faktycznie powiększał:( hihi

      Usuń
  6. no cóż, dobrze , że ujędrnia i nadaje ładny kształt to też ważne :) ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam - po nałożeniu nie wchłania sie całkowicie tylko trzeba go zmyć?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:28

    Dzięki za rzetelną recenzję. Ja akurat szukam kosmetyku, który zebrałby mój biust "do kupy" :) Mam duży i grawitacja już robi swoje, więc jeśli te serum optycznie podnosi do góry, to może warto zainwestować.
    Pozdrawiam, Dorota Kalinowska (nie mam bloga, ani innych kont, więc używam wariantu: anonimowy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:) cieszę się, że Ci przypadła do gustu:) pozdrawiam!!

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)