19.03.2015

total blue

Dobry wieczór kochani! Znowu zostawiłam Was na długo samych... Wybaczcie, ale nawet jak znalazłam wolny czas na zdjęcia, to pogoda nie dopisywała i tak w kółko...:( Chciałabym Wam zaprezentować stylizację z dość ciekawymi jeansami; aktualnie modna jest każda szerokość nogawek, więc można w tym temacie zaszaleć. Pomimo tego, że zwężanych się nigdy nie pozbędę, tym razem wybrałam równie kobiece- proste. Spodnie te idealnie leżą i kształtują sylwetkę; mają wysoki stan,  a wykończenie po prostu nie jest nudne. Stworzyłam niebieski total look; do klasycznie granatowych jeansów, założyłam pastelowe szpileczki od Labotti.pl i w tym samym kolorze ramoneskę. Biały t-shirt pod spodem jest tylko po to żeby nie przesadzić z niebieskim, a od wieków wiadomo że jeasny z bielą się uwielbiają;) Włosy upięłam w koczka i pomalowałam usta na pastelowy róż. Czuć już chyba wiosnę?:) Zachęcam do obejrzenia wszystkich zdjęć, życzę miłego wieczora oraz  przesyłam buziaki! Do zobaczenia niedługo;)



 













jeansy BIG STAR | bluzka H&M | kurtka STRADIVARIUS | buty LABOTTI.PL


31 komentarzy:

  1. Anonimowy20:32

    dawno kupiłaś te spodnie? super są!;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jakiś czas temu...:) ale podobne na pewno znajdziesz w salonie, to dość popularny model;)

      Usuń
  2. nie przypadły mi do gustu. rurki to jednak rurki :D
    szpilki piękne, cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, żadne spodnie nie zastąpią rurek ;DD ale w tych mimo wszystko się dobrze czuję ;)

      Usuń
  3. Anonimowy21:28

    kicha

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:46

    jesteś taka stylowa, piękna kobita ubrana jak zwykle z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski to zdecydowanie mój ulubiony kolor a na takie szpilki właśnie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te i kilka innych modeli w takim kolorze >>>> labotti.pl ;)

      Usuń
  6. Anonimowy22:06

    nie musisz zachęcac do oglądania zdjęć oglądam je z przyjemnoscia piękna madamejoannee ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie, buciki śliczne i kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23:22

    co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  9. co tu się rozpisywać, ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeczny kolor szpilek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! :) Kurteczka i szpilki - cudny kolorek <3
    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie na nie ;) Ale spzilki i kurteczka maja piekny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama zawsze powtarza, że szpilki jeansy i białą koszula to zestaw idealny ;) No i widać ;) Genialnie wyglądają te szpilki, a jak idealnie dobrana kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne szpileczki i kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:52

    Świetna stylizacja, nogi do nieba w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpileczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Megaa sesja i zestaw :) szpilki i skóra urzekly mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy00:08

    wyglądasz jak laleczka na tym pierwszym zdjęciu <3 buty mega! marzą mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :) mam podobną ramoneske tylko moja to taki bardziej brudny turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne buty :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)