23.03.2015

stylizacja + filmik z makijażem

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją i filmikiem! Razem z Gosią Parys (wizażystką i moją bardzo dobrą koleżanką) zgadałyśmy się i tak wzięłam udział w nagraniu do jednego z odcinków jej autorskiego programu o makijażu w telewizji regionalnej, czyli lubińskiej:) Było dużo śmiechu i wygłupów, jak to ja musiałam coś zniszczyć i nie zapomnę tego do końca życia, a redakcja już chyba nigdy mnie tam nie wpuści...:D Pomyślałam też, że dobrze mieć taki filmik, bo nareszcie wrzucę coś gdzie jestem bez makijażu; a tyle osób już o to prosiło:) Bez makijażu jak to bez niego, ja osobiście jestem dużo bledsza; wyglądam na smutną i młodszą (ale to chyba większość dziewczyn tak ma, że nie pomalowane oko sugeruje młodszy wiek). Dodatkowo nie wyspałam się i jestem na filmiku strasznie opuchnięta. Mam bardzo jasną oprawę oka, więc Ci którzy przyzwyczaili się do mojego wizerunku i ciemno pomalowanych oczu, zawsze przeżywali mały szok:D Ogólnie nie obrażają mnie komentarze na temat mojego wyglądu bez make-up'u i porównywania jak wielka jest zmiana, ponieważ jestem świadoma tego jaką mam urodę, a makijaż jest właśnie po to żeby sprawiać sobie metamorfozę. Tak więc, cieszę się że w końcu mam jakiś materiał, gdzie jestem saute. Z braku czasu na zrobienie czegoś podobnego dalej nie powstał post o makijażu... Teraz bądźcie pewni, że pojawi się niedługo, bo już znacie moją drugą twarz haha:D Makijaż który mam na sobie na zdjęciach to makijaż fotograficzny, czyli mój ulubiony. Mocno podkreślone oko i policzki. Oko w tym wypadku jest przydymione i w przejściu między szarym a czarnym jest niebieski, bardzo zbliżony do koloru mojego kombinezonu. Po nagraniu razem z Gosią wybrałyśmy się do parku i porobiłyśmy kilka zdjęć;) Przejdę więc do stylizacji i opowiem o niej kilka słów:) Mój ulubiony (choć pochodzący sprzed 2 sezonów) lniany płaszcz, który mam na sobie kojarzy mi się tylko ze słońcem; kombinezon jest dość cienki więc też nie ubrałabym go zimą; a buty które wybrałam do tego zestawu to pastelowe szpileczki od Labotti.pl- również zarezerwowane dla ciepłych pór roku:) Prosty, miejski i przede wszystkim wiosenny zestaw; który uzupełniłam kolią z kamieniami. Zostawiam Was ze zdjęciami i filmikiem oraz przesyłam buziaki!! Miłego dnia kochani!:)












kombinezon, płaszcz ZARA | buty LABOTTI.PL | naszyjnik MOHITO

zachęcam Was do obejrzenia tego jak i wszystkich wcześniejszych filmów z udziałem Gosi, znajdziecie tam porady odnośni innych makijaży, na inne okazje:)






MAKIJAŻ: Gosia Parys make-up artist >>> facebook KLIK

39 komentarzy:

  1. Sliczny stroj i makijaz przepiekny:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:58

    wyglądasz prze mega uroczo bez makijażu, taka niewinna:) a w makijażu sexi kobieta wamp hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek rewelacja. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż świetny. Pięknie prezentuje się oko.
    A ten płaszcz! ach, całość tego zestawu olśniewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż faktycznie piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, piękny płaszcz i szpilki, makijaż rewelacja, po prostu wygladasz świetnie :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. You look awesome! Like your cardigan :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś jedną z piękniejszych dziewczyn jakie w życiu widziałam :) zazdroszczę urody!


    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:25

    jesteś piękna i tak i tak! nie ma czego się wstydzić... ;) pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niczego nie wstydzę;) ja po prostu jestem świadoma różnicy:) dziękuję!:*

      Usuń
  10. Matko jakas Ty piekna! Śliczne zdjecia :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest przepiękny! Pięknie wyglądasz :)
    Uwielbiam tak podkreślone oko! :)
    Do tego wymodelowane policzki - to też co często występuje w moim makijażu.
    Uwielbiam kombinezony, sama nawet uszyłam ostatnio jeden i czekam aż zrobi się naprawdę ciepło żeby zaprezentować go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia <3 Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:31

    mieć taką kobietę ... adam pilnuj

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż, stylizacja jak zawsze pięknaa sweter najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne szpilki i ten makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki ! :) Makijaż i szpilki niesamowite ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12:25

    Napisałaś o poście z codziennym makijażu, Paulina juz na blogu u siebie haha taka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (zakładając, że jesteś autorką/ autorem wcześniejszych komentarzy) uznaję że jesteś strasznie przewrażliwiona/y na jej punkcie, wylewaj frustracje gdzie indziej;) wątpię żeby coś kopiowała ode mnie, czy ciuchy czy pomysł na notkę!! Moim zdaniem to niedorzeczne i to działa w drugą stronę;) Zapamiętajcie wszyscy raz na zawsze, że nawet jeśli mi się coś u mniej podoba, a jestem kobietą- podoba mi się u niej (i u innych) wiele rzeczy, to nigdy nie będę się nią (i innymi) inspirować, mam swój gust:) Cóż nawet jak coś będzie łudząco podobne lub takie same to wyłącznie zbieg okoliczności. Proszę o nie pisanie do mnie komentarzy czy wiadomości na temat wyżej wymienionej blogerki, ze wszystkimi żalami lub pretensjami i negatywnymi opiniami wysyłam do niej, adres podejrzewam, że znacie:) Wybacz autorze, że piszę to pod twoim komentarzem, ale sytuacja się powtarza a ja nie chcę zaczynać jakieś wojny lub szukać dymu przez anonimy haha Pozdrawiam i proszę komentuj moje notki, co się podoba a co nie; nie wspominając i nie porównując mnie do innych dziewczyn:)

      Usuń
  21. Makijaż i ubranie !
    Bosko !!
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny masz ten płaszczyk - zazdroszczę:) i makijaż super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Make up jest cudooowny! *.*
    Stylizacja również , a do tego zdjęcia takiej dobrej jakości. Cud, miód! : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy00:09

    ale ślicznie wyglądasz. Genialne zestawienie. A skąd te odciski na stopach? Miałaś jakieś inne buty na zmianę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) tak miałam wcześniej inne buty; przy nagraniu filmiku z makijażem miałam ubrane sneakersy... zdrętwiałyby mi stopy przy 2h siedzenia w szpilkach:( stąd odciski...

      Usuń
    2. Anonimowy17:17

      Asia, już nie przesadzaj :) ja wczoraj chodziłam prawie 3h w śniegu z deszczem w szpilkach i to na gołe nogi i jakoś mi nie zdetwiały (a wszystko przez to, że rano świeciło słońce i nic nie zapowiadało takiej pogody) :) :) :)

      Usuń
    3. kochana, czytanie ze zrozumieniem nie boli:) Przed zdjęciami nagrywałam odcinek z makijażem, trwał mniej więcej 2h i wtedy by mi stopy zdrętwiały- bo bez ruchu. A mrozu się nie boję, śnieg czy nie też nie noszę rajstop. Tu była całkiem inna sytuacja:)

      Usuń
  25. Anonimowy09:54

    A jakie używasz kremy do pielęgnacji? Krem na dzień? Krem pod oczy, czy pielęgnujesz te okolice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vichy idealia używam od dawna, bardzo lubię;) oprócz tego aktualnie mam jeszcze krem tołpa do zmęczonej cery;) oba kremy na dzień i na noc

      Usuń
  26. Anonimowy18:51

    Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18:55

    A polecasz ten krem dla 20 latki? Bo masz cudna cer, dlatego chciałam wiedzieć jak ja pipielęgnujes. Proponuje zrobić post o pipielęgnacji, chętnie bym poczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak polecam:) napisałam już taki post: http://madamejoannee.blogspot.com/2014/11/post-kosmetyczny.html?m=0 :) dużo kosmetyków jako takich pielęgnacyjnych nie używam i często je zmieniam, ale jeden z tych których nigdy nie zmieniam (odkąd wypróbowałam) to właśnie idealia:) w temacie pielęgnacji zrobiłam też post o tym jak nie należy postępować, możesz wejść poczytać, moze akurat cos zmienisz w swoich nawykach:))) http://madamejoannee.blogspot.com/2015/02/za-pielegnacja-twarzy-odwrotny-efekt.html?m=0

      Usuń
  28. Anonimowy12:20

    Hej masz piekne włosy. Drogo jest w hair line? Ile płaciłaś? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy widziałaś moją fotkę z dzisiejszej wizyty u dziewczyn i komentujesz nowe włosy czy te z notki:) i w tym i w tym wypadku dziękuję;) ceny są bardzo indywidualne, zapłacisz za to co sobie zażyczysz:D dobra jakość i cudowna atmosfera, za to się płaci każde pieniądze, jednak mimo to uważam że ceny nie są wygórowane:) pozdrawiam

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)