01.03.2015

saturday outfit

Cześć! W ostatni dzień lutego poczułam wiosnę:) Czekam z niecierpliwością na ten czas, kiedy wieczory będą tak samo ciepłe jak dni i nie trzeba będzie się wtedy przebierać w coś cieplejszego. Nie wiem jak wy ale mnie już denerwują te kominy i inne szaliki, chciałabym to zamienić na zwiewne apaszki lub całkowicie z nich zrezygnować;) Właśnie podczas sobotniego spaceru zrezygnowałam z szalika i postawiłam na cieńszy płaszcz. Założyłam pod niego czarny sweterek z przedłużeniem w postaci koronki, a żeby szyja nie była zbyt 'goła' dobrałam złoty naszyjnik z czarnym zdobieniem. Naszyjnik pochodzi z internetowego sklepu OTIEN- polecam, znajdziecie tam dużo ciekawej biżuterii i dodatków:) Jak przystało na wiosenny look, nie mogło zabraknąć okularów przeciwsłonecznych. Dobrałam złote pilotki Born86 z brązowymi szkłami; takie jak te i wiele innych super modeli znajdziecie na stronie producenta:) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłej,  marcowej niedzieli!:*













sweter SINSAY | płaszcz, torebka H&M | rajstopy CALZEDONIA | buty BUU.PL | naszyjnik OTIEN | okulary BORN86

39 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:07

    Asiiiaaaa !!! Jakie buty <3, zabiłabym się w takich :) Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:08

    nie za krótka sukienka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:12

      trichę za krótka, tak uważam;p

      Usuń
    2. no a ja tak nie uważam:))))

      Usuń
  4. Anonimowy12:24

    cudowne buty! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:00

    Kochanie przepieknie wygladasz na tych zdjeciach:* Kocham Cie:* BRN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co komentarz <3 misiu, ty chyba chcesz mnie dzisiaj wziąć na dwie porcje sernika:D hihihi kocham:*

      Usuń
  6. :-) przy Twojej bardzo zgrabnej figurze nie wiem czy istnieje pojęcie: "za krótkiej spódniczki/sukienki ;-). Fenomenem jest,że Twoje nogi doskonale wyglądają i w sukienkach i w skórzanych spodniach ;-).
    Co do ocieplenia-taak, niech będzie ale żeby można było jeszcze trochę ponosić cienkie i zwiewne apaszki-w końcu to miła odmiana od grubych szali i szalików ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. That jacket is beyond amazing! I absolutely love it.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:33

    Naszyjnik bomba :) bardzo mi sie podoba. Jaka cena ?
    H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł ale niestety chwilowo jest niedostępny:(

      Usuń
  9. U mnie niestety okulary nie były w weekend potrzebne. Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze przyjdą takie dni, że bez nich nie dasz rady funkcjonować:) dziękuję!:*

      Usuń
  10. Woow, jakie wysokie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladas, :) az pozazdroscic figury i tych butow:) i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20:22

    jak robisz tego koczka?:););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schylam głowę, łapię wszystkie włosy w gumkę i przeciągam na wszystkie strony. abrakadabra :D

      Usuń
  13. Anonimowy20:25

    grube masz nogi, nie widzę rewelacji wogóle

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Super połączone kobiece wysokie obcasy z lekko militarnym płaszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny zestaw, wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow świetne buciki! taa szpila!!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz jest mega :)
    Super wyglądasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszcz i ciekawe buty-nie dla mnie co prawda, ale wizualnie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22:13

    ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dawno się nie ważyłam, pewnie duuuuuuuuuuuuuuuuużo haha

      Usuń
  21. Mega buty, ale chyba bym się w nich zabiła:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, zmieniłam adres bloga z tested--cosmetics i teraz moi obserwatorzy nie widzą moich postów :( Mam taką prośbę. Jesli mogłabyś usunąć i dodać mnie spowrotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne!!! dobrze wiedzieć, buziaki:*

      Usuń
  24. Idealne buty i okulary , Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)