06.03.2015

cappuccino jumpsuit

Dzień dobry w piątek!:) Zaczynam weekend bardzo luźnym zestawieniem. Stylizacja, która składa się jedynie z 4 rzeczy. Mam na sobie jedną z ulubionych części garderoby- czyli kombinezon:) Zakłada się na siebie tak naprawdę jedną rzecz i gotowe. Ten znalazłam w sklepie Grande Saldi; ma praktyczne, długie rękawy oraz kieszonki. Sklep w swojej ofercie ma również jeszcze inne wersje kolorystyczne... Chyba się skuszę na szary ponieważ ma świetny krój i jakość materiału, z którego jest wykonany, a ja to cenię:) Ramoneska, którą prezentowałam już kilka razy jest aktualnie moją ulubioną więc jeszcze się tutaj pojawi nie raz;) Wyciągnęłam z szafy też moje białe 'najerki', a włosy w połowie upięłam. Idealna stylizacja na luzacki piątek:) Miłego dnia kochani, do zobaczenia wkrótce! XOXO










kombinezon GRANDE SALDI | kurtka, okulary H&M | buty NIKE.COM

33 komentarze:

  1. Muszę sobie kupić ramoneskę! Pozazdrościłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:22

    świetny kolor tego kombinezonu, wyglądasz mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kombinezon, mega fajnie komponuje się z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie ! i jeszcze ta fryzura dopełnia całość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny kombinezon <3 a też ostatnio spinam tak włosy, jest to mega wygodne upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny kombinezon <3 a też ostatnio spinam tak włosy, jest to mega wygodne upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:11

    Genialny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście kombinezon jest super! z taka figura możesz tylko chodzić w kombinezonach! świetni, że taki chochołek na głowie sobie zrobiłaś dodaje pazura całości! Brawo! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:37

    co masz za kolor na ustach?????

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20:32

    super tak wygladasz, fajne włoski. może zrobisz post jak o nie dbasz? bo widzę ze są rozjaśnione i cały czas masz ombre a wydaje się ze mają wspaniałą kondycje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) wiesz z postami jest ciężko ponieważ jeszcze mam wiele do dodania. Więc obiecuję, że zrobię taki post ale nie wiem kiedy...

      Usuń
  14. Rewelacja! Wszystko mi sie podoba :)
    Super pomysł na upiecie wlosow, musze tak pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, też jestem nieokiełznaną fanką kombinezonów. Świetnie w nim wyglądasz!
    Dziękuję za odwiedziny, ja również będę zaglądać do ciebie częściej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13:47

    U jebane buty, kombinezon wyglądający jak z bazaru (ale założę bo za darmo) i włosy uczesane na paulinye.. oto dzisiejsza blogerka modowa! Wiem ze nie zaakc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana buty mi się pobrudziły, tak bywa z białymi przy wilgoci i błocie na dworze:) owszem Paulina miała na swoim blogu tak uczesane włosy, D to nie ona była moja inspiracja:) to że teraz wrzuciłam takie zdjecia, noe znaczy, że wcześniej się tak nigdy nie czesałam... Fryzura ogólnie popularna już od jskiegoś czasu:) kombinezon jest świetny, dumnie go prezentuje:) NIE TŁUMACZĘ SIĘ, stwierdzam fakty. Buziaki

      Usuń
  17. Anonimowy22:56

    piękny kombinezon, wyglądasz fenomenalnie chyba jakaś zazdrośnica to pisała albo przyjaciółka tej całej pauliny, kto to jest? nie reprezentuje ona sobą żadnego stylu, a fryzury też sama nie wymyśliła hahaha więc tylko koleżanka może twierdzić, że fryzura jest skopiowana od Pauliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajcie wszyscy spokój tej Paulinie i mi przy okazji, z ciekawością i ze wszystkimi pytaniami ma jej temat odsyłam na jej bloga, fejsa itp. Dziękuję, za dobre słowo; jednak proszę o nieobrażanie innych (w tym wypadku wymienionej już kilka razy i o kilka razy za dużo- Pauliny). Temat fryzury wgl nie powinien się zacząć, ponieważ jest ona popularna bardzo długo i długo przed wpisem / zdjęciami Pauliny. Niech każdy sie zajmie sobą, najlepiej to nam wyjdzie. Nie porównujcie mnie do nikogo bo ja jestem Asia i od zawsze wyznaczam dobie własne ścieżki i od zawsze mam w dupie co się dookoła mnie dzieje oraz co która miała pierwsza lub druga, pozdrawiam wszystkie anonimy, peace&love

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz, fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki kombinezon, zdecydowanie by mi się przydał, pięknie wyglądasz i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy00:01

    jak długo jedzisz na snowboard?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od podstawówki:) ale dokładnie od którego roku, nie pamietam

      Usuń
  22. Super! Zapraszam też do mnie www.pixieitsme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Megaa zestaw <3
    Zapraszamy do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznie wyglądasz a kombinezon rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)