28.03.2015

candy look

Hejka!:) Modne kolory? Chyba ktoś coś wspominał o pastelach... A pastele na sportowo też? TEŻ! W dzisiejszym poście, pokażę Wam zestaw sprzed kilku dni- to miejski i romantyczny a zarazem sportowy look; Chciałabym Wam zaprezentować dres w trzech postaciach. Po pierwsze: spodnie od Lagattini, które łączą w sobie wszystkie gorące trendy w jedną całość- czyli pastele, dziury i krój boyfriend. Jestem zachwycona ich jakością i pięknymi kolorami. Bardzo dobry i stały kontakt ze sklepem jest również dużym plusem. Spodnie dotarły do mnie w 24h, więc chyba rozwiewam wszystkie wątpliwości:) Do tego dresowa bluza z nadrukiem, w cukierkowym odcieniu różu i mój niezawodny szary płaszcz z Butiku Obsesja; który dodaje małej elegancji tej sportowej stylizacji. Z wszelkich dodatków zrezygnowałam, ponieważ na przejażdżkę rowem dużo nie trzeba oprócz zegarka:) Wybrałam tym razem zegarek na białym pasku z czarnymi groszkami na tarczy. Znalazłam go w internetowym sklepie z biżuterią Otien. Zdradzę, że wkrótce będzie taki do wygrania u mnie na facebook'owym fanpage;) A! i muszę Wam napisać, że pokochałam loki 'sprężynki'  i mimo, że bardzo długo się takie robi to chyba będę częściej się w takich pokazywała;) Napiszcie mi swoje opinie, bo są różne;) Do zobaczenia wkrótce! XOXO

instagram | modnaPolka | facebook | zajrzyjcie też na instagram Lagattini & Otien


 














spodnie LAGATTINI | bluza TALLY WEIJL | płaszcz BUTIK OBSESJA | zegarek OTIEN.COM | buty NIKE.COM

46 komentarzy:

  1. wszystko fantastycznie dobrałaś, całość wygląda bardzo świeżo, młodzieńczo, uroczo :) spodnie rewelacja! :) No i piękne zdjęcia!!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:10

    Hahaha jak klaun a te spodnie ................... hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee masz słodką urodę! Też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe zdjęcia, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:23

    niesamowite spodnie! nigdy takich nie widziałam:) a ty w loczkach wyglądasz mega dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:47

    wyglądasz jak mała dzikuska w tych lokach, ale nie powiem że źle ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja i ten rowerek :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look! Też słyszałam że tej wiosny pastele królują, dlatego też wczoraj kupiłam sobie bardzo jasny, różowy (taki pastelowy) płaszczyk. Elegancja i moda w jednym :)
    A tak w ogóle to masz świetnego fotografa, bo zdjęcia są naprawdę nieziemskie :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie świetne i ogólnie rowerek, rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:01

    Jaki rower *.* idealnie wszystko do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:03

    Super włoski! Wyglądasz tak "egzotycznie" ;) czekam na więcej postów i mam nadzieję że będą trochę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna luźna stylizacja !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodko wyglądasz w lokach, bardzo fajna dziewczęca sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:23

    Jak robisz takie loczki? Genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Wrzucę link do filmiku, jak będę przy komputerze:)

      Usuń
    2. https://instagram.com/p/0k-MXjq6dG/?taken-by=hudabeauty tak powstały moje loczki ;*

      Usuń
    3. Anonimowy19:10

      O super, dzięki :*

      Usuń
    4. Anonimowy19:12

      Mega prosty sposób, a nigdy bym na to nie wpadła :D

      Usuń
    5. Prosty, ale pracochłonny:( wypróbuj powodzenia :)))

      Usuń
  16. Spodnie są fantastyczne i bardzo ładna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rower! Urocze te zdjęcia z bańkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem ciekawe te spodnie :) ogólnie piękne masz loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Świetne zdjęcia i świetna stylizacja :-) Nawet rowerek genialnie się tu wpisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. great :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:30

    Od szyji w dół 5 latka która nie potrafi dobrać ciuchów a twarz 30 latki ,słabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wyglądam świetnie, wiem to;D ale jeżeli według ciebie jest tak źle to pokaż mi jak to się robi prawidłowo i jak ty dobierasz ciuchy;) 30 lat padłam hahahahaha

      Usuń
    2. Anonimowy22:24

      Wow, jaka ty jesteś pewna siebie. Może trochę samokrytyki co?

      Usuń
    3. jestem pewna siebie, ale nie do przesady. Po prostu ludzie, którzy mnie otaczają i są szczerzy zawsze powiedzą mi co wygląda dobrze a co nie. Biorąc pod uwagę twój komentarz mogę śmiało stwierdzić, że jest marną próbą wyprowadzenia mnie z równowagi:)

      Usuń
  22. Świetne spodnie :) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy00:02

    Śliczna fryzura! Ładnie wyglądasz. Prześliczne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy00:03

    Po co piszesz takie bzdury? Jesteś zazdrosną pindą i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy12:03

    Skad taki rower??????*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:49

      ile kosztował? byłam nie było...

      Usuń
    2. w msporcie na jamnikach jest na pewno i to kilka wersji kolorystycznych, około 2.000:)

      Usuń
  26. świetny look i rowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne te włosy! Szkoda, że pokręcenie moich zajmuje tak wiele czasu, bo uwielbiam loki.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładna bluza :) i ten rower ;) cudo
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie Ci w takich kolorkach ;) Cudowny masz styl ;)
    dodaję do obserwowanych i zamierzam wpadać częściej !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne fotki , super zestaw :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz zjawskowo! Zawsze chciałam mieć takie piękne loczki... Świetna stylizacja, i rower super! Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Loczki tak, cały look tez.nie przekonuja mnie tylko te dziury :-).ale...mocną czwórkę daję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)