27.03.2015

basic

Cześć! Przygotowałam dla Was bardzo szybki post:) Ostatnio znowu mam fazę na sportowe stylizacje, jedną z nich Wam dzisiaj pokażę.  Lubię czasem pobujać się bez zobowiązań, czyli tak prawilnie haha. Wtedy wiem, że nie mam żadnego spotkania, żadnych spraw do załatwienia i mogę czuć się swobodnie na spacerze czy na zakupach. Dresik pochodzi ze sklepu Paulo Connerti, odkąd go mam to muszę uważać, żeby nie przeginać i za często go nie nosić:) Tak fajne dresy to rzadkość- mają super krój i materiał, który nie mechaci się i nie traci koloru po praniu. Do tego klasyk: koszulka typu basic, skórzana kurtka i nerka:) Lubicie taki styl? Jeżeli tak jak często wybieracie takie zestawy?:) Łapcie zdjęcia i buziaki! Pa!:*













spodnie PAULO CONNERTI | bluzka, kurtka, okulary H&M | buty, nerka NIKE

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:04

    ah te twoje buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wygodny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie zestawy, mają to coś, co nie pozwala przejść spokojnie obok nich :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niektórym kobietom taki styl po prostu bardzo pasuje - Ty jesteś jedną z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to fajnie:) Kiedyś unikałam sportowych albo po prostu takich mocno casual'owych rzeczy;)

      Usuń
  6. Bomba! Uwielbiam tak na sportowo : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Niby prosta codzienna, ale chętnie bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:21

    jak zwykle ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wymiata :) uwielbiam takie outfity!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:58

    prawilnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja uwielbiam takie sety, to coś co lubię najbardziej, a tak rzadko sama noszę

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)