05.03.2015

15 najlepszych kobiecych aplikacji na smartfony

Cześć kochani! Liczba osób obserwujących mojego bloga przez bloggera przekroczyła 100! Bardzo mnie to cieszy i motywuje dalej:) Mam nadzieję, że wkrótce przekroczę też liczby innych liczników;) Dzisiaj przychodzę do Was z darmowymi i według mnie najlepszymi, kobiecymi (i nie tylko) aplikacjami do naszych telefonów;) Pomagają nam w wielu przypadkach funkcjonować, przypominają o naszych sprawach i pozwalają być na bieżąco z trendami i modą. Z aplikacjami zrobisz zakupy i potem ugotujesz obiad:) Pokażę Wam aplikacje, które ja mam wgrane na swój telefon, może któraś z nich zainspiruje Was do zainstalowania;) Miłego dnia!! XOXO




1. The color genius od L'Oreal Paris
Nie wiesz jakie kolory dobrać aby makijaż idealnie pasował do sukienki na wielkie wyjście lub po prostu na codzienne wyjście do pracy? Ta aplikacja to coś niesamowitego. Przykładasz telefon do tkaniny, a on skanuje i zapamiętuje kolor; w kilka sekund zaproponuje Ci jak uzupełnić stylizację makijażem i jakie dobrać kolory kosmetyków:) Proponowane kosmetyki są oczywiście od L'Oreal.


2. Doradca smaku
Aplikacja, która na bazie tego co masz w lodówce znajdzie dla Ciebie przepis od Michel Moran'a:)


3. Przepisy.pl
Oprócz przepisów na pyszne dania, znajdziesz tam przelicznik, dzięki któremu dowiesz się ile gram mieści się w szklance itp. :) Dużo porad i dla tych, którzy nie lubią i dla tych którzy nie potrafią gotować.


4. My days
Kalendarz menstruacyjny, zresztą bardzo szczegółowy. Notuje temperaturę ciała, wahania nastroju i wagi. Ale nie bierzcie go, aż tak na serio! Aplikacja zawsze może się pomylić, (to tylko zabawa). Bazowanie na dniach płodnych kalendarza z aplikacji może namieszać...:) Lubię 'My days' za przypomnienia o miesiączce;) Termin oblicza na podstawie wcześniejszej i czasu trwania, wtedy zawsze zdążę sprawdzić moje 'zapasy' higieniczne:)


5. Think Dirty
Z pomocą tej aplikacji z łatwością sprawdzisz co dokładnie znajduje się w używanych przez Ciebie kosmetyku! Skanujesz kod konkretnego produktu, a potem już tylko telefon informuje Cię o tym jak bardzo ten kosmetyk jest szkodliwy i czy warto go kupić:) Mało tego! Aplikacja pomaga Ci znaleźć zdrowszy zamiennik.


6. SizeConverter
Bardzo przydatna aplikacja! Prosty przelicznik rozmiarów wszystkich części garderoby.


7. Depop
Tutaj możesz wystawić swoje rzeczy na sprzedaż, to coś podobnego do szafy.pl czy vinted tyle że international:D


8. FatSecret
Dzięki tej aplikacji mamy pełną kontrolę nad wagą ciała. Zawiera wszystkie możliwe produkty, łączy je w dietę i pozwala policzyć zjedzone kalorie. Bardzo bogata baza od płatków corn flakes po qurrito z kfc:) Dba o nasz ruch i liczy każdy nawet najmniejszy, pokonany przez nas krok!


9. Sun Coach by Oriflame
Z tą aplikacją nie grożą żadnej z nas poparzenia. Podajesz kolor skóry, a telefon przy użyciu GPS-a ustali Twoją lokalizację i na podstawie panującej wtedy pogody zasugeruje, jak wysoką ochronę UV powinnaś zastosować;) Aplikacja przydatna nie tylko na wakacjach, bo i w pochmurny dzień w mieście doradzi jak zabezpieczyć skórę.


10. Hydro
Zapominasz o piciu wody, lub pijesz jej za mało? Po zainstalowaniu Hydro lub innego wodnego pamiętnika: wpisujesz w ustawieniach swoją wagę, wiek i aktywność fizyczną; a aplikacja wylicza codzienną dawkę spożywania wody. Przypomina o wypiciu każdej kolejnej szklanki!!:)


11. DietaPL
Zbiór wszystkich diet!! Po wyborze diety, aplikacja przyznaje Ci menu na cały okres jej trwania;) Mimo, że nie jestem na żadnej diecie, zaglądam kiedy nie mam pomysłu na śniadanie; a jeżeli dodatkowo będzie to FIT śniadanie- tym lepiej!:)


12. iTaxi.pl
Szybki i prosty sposób na zamówienie taxówki;)



13. Qpony
Aplikacja, w której znajdziesz aktualne kupony zniżkowe do przeróżnych marek! Od drogeryjnych, odzieżowych, po gastronomiczne.


14. EggTimer
Z tą aplikacją przygotujesz idealne jajko na miękko i nie tylko! Telefon liczy czas na ugotowanie jajek na wszystkie możliwe sposoby;)


15. Gwarancje
Pudełko na gwarancje pozwoli Ci kontrolować kiedy danej rzeczy kończy się gwarancja producenta. Nowe buty, sukienka, konsola do gier albo laptop. Składowanie naszych paragonów i innych dokumentów w aplikacji pozwoli na porządek w portfelu;)


22 komentarze:

  1. Anonimowy12:21

    dlaczego uważasz że najlepszą aplikacją dla kobiety jest ta, przy której będzie gotować? trochę stereotypowe nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam, że nie tylko dla kobiet, ale głównie (czytaj notkę) :) ale jeżeli któraś lubi gotować tak jak ja, to nie odbierze tego tak seksistowsko jak Ty:)

      Usuń
  2. Mam przepisy.pl i fatSecret;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:09

    super post:) ściągnę sobie tego think dirty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:12

    sun coach mi nie działa;( a przed chwilą ściągnelam, może to tylko na iphona?:(:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, na pewno nie jest to tylko dla iphone:) może spróbuj jeszcze raz:)

      Usuń
  5. 2 i 14 ciekawe :D Ja polecam jeszcze aplikację "Mój kalendarzyk", jest świetna i bardzo dokładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:51

    ekstra są te aplikacje , większość z nich posiadam więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre z tych aplikacji na pewno mi się przydadzą. Szczególnie Think Dirty :)
    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zainstalowałam już 4 aplikacje które bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Nie znam żadnej z tych aplikacji, a niektóre wydają się naprawdę super :)

    Muszę je zainstalować na swoim iphonie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega apki, większosci nie znałam. Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Aplikacja do jajek najlepsza :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy09:13

    Serio te kupony z tej aplikacji jak sie odbierze mozna wykorzystac w danym sklepie ? Jak sie spisze kod kuponu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:19

    Mam Qpony. Dobra aplikacja, czasami mam problem z Internetem i wszystko ładuje się wolniej, ale najczęściej śmiga tak, jak powinna. Przydatna notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe aplikacje, o których nie miałam pojęcia :) Przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)