26.02.2015

XYZ

Cześć wszystkim:) Biorąc po uwagę oglądalność ostatniego posta mam wrażenie, że się spodobał. Oczywiście mnie to cieszy:) Mój wrodzony brak mózgu skomentuję jednak inaczej haha:D Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją. Zwyczajna- moja codzienna. Pracowałyśmy z Kejt nad zdjęciami na stronę JKmodels i po skończonej pracy, moja fotograf zrobiła mi baaaaardzo szybką sesję, dlaczego taką szybką? bo po 6 zdjęciach rozładował się aparat:O Postanowiłam mimo wszystko Wam je zaprezentować, ponieważ wcale nie wyszły źle;) Coś spontanicznego lub 'niechcący' zawsze wychodzi najlepiej. Co do samej stylizacji... Przewaga czarnego i kilka małych dodatków w postaci złota czy kryształków. Na zdjęciach słabo widać ale pod kurtką mam szarą narzutkę. Jestem uzależniona od narzutek, bezrękawników itp. znajomi się śmieją, że gdybym mogła to pewnie jeszcze z trzy warstwy bym na siebie włożyła:D Zostawiam Was ze zdjęciami, przesyłam buziaki i życzę miłego dnia!! Niedługo kolejny post, z kolejną stylizacją, zaglądajcie!:):*

instagram | modnaPolka | facebook
Zachęcam do polubienia strony JKstudio i oczywiście zapraszam na sesję zdjęciową! <3










spodnie, kamizelka, torebka MOHITO | bluzka C&A | narzutka NEW YORKER | kurtka, okulary H&M | apaszka MANGO | buty BUTIK OBSESJA

24 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz! Śliczny outfit :-) Kocham te torebkę :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23:21

    jakiego masz iphona?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie w moim stylu, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:24

    dobra modelka to i dobre zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz:) rowniez obserwuje i pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:21

    bluzka c7a? ty to zawsze coś wyłapiesz;o

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyglądasz :)
    zapraszam częściej do nas..

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:53

    masz super styl, bardzo mi się podoba to co nam pokazujesz;) dawno kupiłas te spodnie rewelacyjnie leżą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!!:)

      Usuń
    2. Kupiłam je na początku grudnia :)

      Usuń
  9. Super! Świetnie wyglądasz, a płaszczyk cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15:33

    włosy doczepione?

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita stylizacja :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taki skórzany look! Fajnie, że przełamałaś go futerkiem :-) Buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10:38

    Most na stokrotce??:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Spodnie robią cała stylizację. Gdybym zobaczyła je na wieszaku od razu bym przeszła dalej zniechęcona, ale na Tobie one są FANTASTYCZNE! :)Muszę takich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie rewelacyjne; znakomicie w nich wyglądasz ;-);
    No i przyjemnością zaczynam obserwację ;-).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)