06.02.2015

total black look with mustard O bag

Cześć! Moja dzisiejsza stylizacja, jest jedną z moich ulubionych, przewaga czarnego koloru nie dołuje mnie jak większości moich znajomych, wręcz przeciwnie- dodaje jeszcze większej pewności siebie i poczucia kobiecości. Spodnie od Paulo Connerti świetnie się nosi; uwielbiam ich elastyczność, a połączenie eco-skóry z materiałem dalej jest na czasie i osobiście bardzo lubię takie duety. Zestawiłam do nich basic w postaci golfu i obcasy. Kolorowym elementem tej stylizacji jest musztardowa O bag. Mogłabym się długo rozpisywać za co ją kocham... Po prostu polecam sobie taką sprawić;))) Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu podobnie jak poprzednie:) Przesyłam buziaki i widzimy się niedługo, w nowym poście:):*



 













spodnie PAULO CONNERTI | golf GATTA | kurtka H&M | kamizelka MOHITO | buty CCC | torebka FULLSPOT

11 komentarzy:

  1. Przepiękne torebka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:04

    cudowne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz ;-) uwielbiam czerń <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy01:13

    to ostatnie zdjęcie ma tyle pozytywnej energii :) hmmmm rozmarzyć się idzie >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zestaw, ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja! Podoba mi się taki total look :-) Super wyglądasz w tych spodniach, a torebka rzeczywiście świetna i bardzo tu pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, brak słów ;-**

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie Ci w czerni:) o bag dodaje małego "błysku" całej czarnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)