01.02.2015

casual sunday

Cześć, dzisiaj podczas spaceru z Martą, wzięłyśmy aparat i spontanicznie porobiłyśmy kilka zdjęć typowo na bloga;) Dlatego jeszcze dzisiaj na dobranoc postanowiłam Wam je pokazać:) Zestawiłam ze sobą jeansy boyfriend'y, czarny t-shirt z nadrukiem, szarą rozpinaną bluzę z kapturem, moro parkę oraz białe trapery. Ostatnio coraz częściej wybieram takie luźne rozwiązania, zwłaszcza kiedy wiem, że w ciągu dnia nie będę musiała nic formalnego robić. Na niedzielny spacer po lesie- idealnie. Zostawiam Was ze zdjęciami, życzę miłego wieczora, XOXO <3
















jeansy, bluzka BERSHKA | bluza F&F | kurtka PRIMARK | okulary H&M | buty TIMBERLAND

23 komentarze:

  1. Anonimowy20:32

    boziu boziu! te buty *.* skąd takie? cudowe takie białe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stacjonarny sklep timberland we wrocławiu, pasaż grunwaldzki ;)

      Usuń
  2. Boskie zdjęcia, wyglądasz bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie buty! ❤
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:47

    paulinye w swoim ostatnim poście ma takie same buty jak ty masz;p takie czarne wysokie:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy00:03

    te buty są wspaniałe! wszyscy mają te miodowe, a u ciebie takie cudo... gdzie je kupiłaś? dużo dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stacjonarny sklep timberland we wrocławiu, pasaż grunwaldzki ;) sporo;p

      Usuń
  6. Ale boskie buty! Chcem takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby któraś z Was chciała, to mogę je oddać w dobre ręce:> info na priv na facebookowym fp ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:08

    Prostujesz włosy, czy naturalnie proste? :) Prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie mam proste, ale nijakie... Modeluje prostownicą albo na szczotkę:)

      Usuń
  9. Jakie piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko tak idealnie dobrane i tak bardzo w moim stylu.. a w kurtce i butach się zakochałam!
    piękna jesteś! :*
    mój blog, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega mi się podoba ten post! stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebe to juz wiosna :)) tych butów Ci zazdroszczę :) super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:49

    Mówisz ze przyjmujesz krytykę a mojego komentarza juz nie ? Trochę zajechało hipokryzja Asiu :) czego się boisz ? Kilku słów prawdy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuje ktytykę, natomiast to nie dotyczyło bloga;) odpowiadając w takim razie na ten komentarz: ciągnę się uczymy, ja nie jestem fotografem i żadnego zdjęcia nie jestem autorką. Natomiast te zdjęcia to tylko dodatek, malutki procent całej działalności. Jeżeli chcesz możemy o tym porozmawiać w inny sposób, czemu nie chcesz mi tego powiedzieć prosto w oczy albo chociaż przez jakiś portal gdzie poznam twoją tożsamość? Przyznasz, że zajechało hipokryzją?:)

      Usuń
  14. cudownie!! Wspaniała kurtka i idealne buty! Na sportowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,

    Amazing look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw - piękne masz włosy !!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)