08.02.2015

baby blue & grey

Hej! Tym razem na sportowo. Grzechem by było nie skorzystać z tych promyków słońca, które ogrzewały wczorajszy dzień. Co prawda, jest jeszcze za wcześnie na takie wiosenne stylizacje, a dzisiaj przywitał mnie śnieg; ja mimo wszystko postanowiłam pokazać Wam połączenie dresów z długim swetrem. Połączenie kolorów: szarego z błękitnym zainspirowało mnie do dodatkowych, zimowych akcesoriów. Dres pochodzi ze  znanego Wam już sklepu Paulo Connerti. Spodnie są super skrojone; nie mechacą się, a dodatkowym ich atutem jest fakt, że są ocieplane. Do tego siwy t-shirt z nadrukiem i białe timby. Zimą na chwilę w ogrodzie lub wiosną na całe dnie- wygodnie, idealnie. Przesyłam buziaki i dużo pozytywnej energii, na rozpoczęcie jutro nowego tygodnia:*













spodnie PAULO CONNERTI | bluzka SINSAY | sweter LINDEX | buty TIMBERLAND | komin RESERVED | czapka NO NAME


10 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy!
    A podoba mi się ta czapeczka :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestawik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw, podoba mi się ! Śliczny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zestawy ! Świetne zdjęcia ^^

    http://vanely-vaanely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:35

    super wyglądasz;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:37

    a i gdzie je kupiłaś? czyżby sprowadzane?

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie :)
    zapraszam do nas.. nowy post ;p

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)