26.01.2015

white dress

Witam Was!!:* Jak minął weekend? Mam nadzieję, że dzisiaj zrelaksowani wracacie do swoich obowiązków. U mnie weekend minął całkiem spokojnie; w sobotę pracowałyśmy z Kasią nad wizytówkami dziewczyn do bazy JKmodels, a całe popołudnie spędziłam z Angelą:); niedzielę za to poświęciłam ukochanemu i leniwie ją przeleżeliśmy...:) 

Znowu mam popsutą jakość zdjęć... I podejrzewam, że jest to wina bloggera, ponieważ te same zdjęcia na facebooku czy innym portalu prezentują się całkiem dobrze... Obym uporała się z tym jak najszybciej, tylko gdzie szukać pomocy? Pokieruje mnie ktoś do opcji, które mogłabym mieć źle ustawione? A może to coś w szablonie html? W takich tematach szczerze jestem dość zielona... Długo myślałam czy opublikować te zdjęcia, czy nie. Zaryzykowałam. Wydaje mi się, że są dość czytelne i mimo wszystko będzie się je miło oglądało.

Mój look na dziś to klasyczne, ale wciąż nie nudne połączenie bieli i czerni. Biała sukienka pochodzi z internetowego sklepu OTIEN; ma piękny, lekko rozkloszowany dół oraz wspaniale wstawki z eco-skóry przy kołnierzyku. Materiał jest fajny i zadowolił mnie jakościowo, więc mogę śmiało polecić zakupy w tym sklepie;) Do niej dobrałam czarną ramoneskę i absolutny hit ostatnich miesięcy- czyli kozaki za kolano. Kozaki znalazłam w Centro jeszcze w okresie letnim, niestety nie są skórzane, ale mimo wszystko ładnie się prezentują; mają bardzo stabilny obcas i są ocieplane. Do tego dobrałam najzwyklejszą, czarną kopertówkę i złoty naszyjnik z czarnym kamieniem. Moja ukochana czerń, w rozświetlonym wydaniu. Jak wyszło?:)






















sukienka OTIEN | kurtka, torebka H&M | kozaki CENTRO | naszyjnik SINSAY

26 komentarzy:

  1. Anonimowy11:55

    faktycznie coś z ta jakoscia poszlo nie tak.. ale ty jesteś taka piękna!!!!! że wybaczam każdego piksela:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ;) Ja szukam muszkieterek ale na płaskim obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź w stradivariusie, chyba że szukasz lepszej jakości to widziałam w zarze albo w ryłko :)

      Usuń
  3. śliczna stylizacja, ale masz piękne włosy:) kurteczka rewelacyjna właśnie szukam podobnej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* kurtka kupiona kilka dni temu, nowa kolekcja H&M ;)

      Usuń
  4. Prześliczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:18

    modelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz.Zabawne,mam identyczną sukienkę,jest świetna :D
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:* o proszę, świat mały;)

      Usuń
  7. Sukienka śliczna :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jakością zdjęć bywa różnie ostatnio, bo szaro i ciemno wciąż. A z lampą zdjęcia wychodzą kiepsko.
    Wyglądasz bardzo kobieco, po Twojemu.
    Super te kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:57

    skad kamizelka czarna ze zdjęcia na instagramie? widziałam kiedyś u ciebie na blogu podobna i napisalas ze z obsesji:) ta może też??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się tamta była z obsesji, a ta z insta jest z mohito:)

      Usuń
  11. świetny look, kobiecy i z pazurem, super

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:22

    elegancki blog, elegancka kobieta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:42

    Jaka cena kurtki świetna!😃 cała stylizacja na wielki plus ➕

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna stylizacja! sukienka i buty super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, kozaki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)