09.01.2015

red pants


Piątek! Cześć:) Dzisiaj znalazłam trochę wolnego czasu i mam dla Was bardzo szybki pościk z codzienną stylizacją. Czerwone spodnie z eco-skóry połączyłam z koszulą w kratę i kożuszkiem. Bardzo prosty zestaw. Takie spodnie to element garderoby, który można łatwo zepsuć i zamiast ubrać się- przebrać. Uważam, że zdałam egzamin dobierając drwalską koszulę, która jest w kolorach żółci i bordo. Reszta elementów jest czarna, a komin idealnie połączył te dwa światy:) Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu, życzę miłego dnia i udanego weekendu;) XOXO <3


















spodnie NEW YORKER | koszula H&M | kurtka BERSHKA | komin PROMOD | buty LABOTTI.PL | torebka ZARA

21 komentarzy:

  1. Jak najbardziej egzamin zdany ;) bardzo fajna stylizacja! czaderskie buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie! Lubię kolor czerwony. Podoba mi się tez komin fajnie łączy wszystkie elementy garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:05

    pięknie, kiedy post studniówkowy???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się aby następny post był już studniówkowy :)

      Usuń
  4. Świetna kurteczka, wydaje się być bardzo ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wyglądasz ;-)) piękny zestawik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23:38

    skąd masz czapkę która masz na sobie na ostanim zdjęciu na instagramie? fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12:12

    nowy wygląd jest cudowny! niby klasycznie ale jednak tak w twoim stylu:) zmiana na duży plus!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:36

    nowy wygląd!!! pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23:22

    trzeba przyznać ze o bloga zadbalas konkretnie, najlepszy lubiński przysięgam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie;-) Zapraszam do obserwowania ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:55

    kiedy kupiłaś te spodnie? fajne są, a i piękny komin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;p kupiłam je jakoś przed świętami:>

      Usuń
  13. mega spodnie ! :) całość świetnie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kożuszek i ładnie z koszulą wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy to będzie bardzo dziwne jeśli powiem, że chciałbym takie spodnie, ale czarne? XD Koszula ładna, ale nie przepadam za żółtym, mi by bardziej odpowiadała czarno-bordowa. I jako chłopak dodam, że masz bardzo ładne nogi :>

    Koza z http://www.niewiernykoza.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie dziwne :) fajne są i nie tylko zarezerwowane dla kobiet:D i dziękuję:)

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)