17.01.2015

red details

Hejka!:) To wspaniałe, że wiele z Was doceniło mój nowy wygląd bloga; chciałabym żebyście zauważyli, że robię to z pasji i mam do tego wielkie chęci! Mała ilość postów jest spowodowana tylko i wyłącznie brakiem czasu. Natomiast mam nadzieję, że nadrabiam jakością tych postów;) a wkrótce nadrobię też stracony czas i będzie pojawiało się tutaj więcej wpisów;) Oprócz bloga postanowiłam nieco zmienić też swój wygląd... Od dawna potrzebowałam zmiany kolorów włosów (piszę w liczbie mnogiej, bo w dalszym ciągu stawiam na ombre) Tym razem postawiłam na zimne odcienie blondu, popielu i platyny. Ktoś ciekawy efektu? Na moim instagramie mam jedno zdjęcie, które co prawda nie oddaje efektu jaki jest przy świetle dziennym; ale widać różnicę porównując chociażby do tych z dzisiejszej notki. Bardzo dobrze się czuję w tych włosach, w końcu zadbała o nie najlepsza z najlepszych;) Wchodźcie na fanpage >HairLine<, zobaczycie prace dziewczyn z tego studia:)

Kochane, wiem że zgodziłam się na propozycję, aby stworzyć studniówkowy post. Jednak doszłam do wniosku, że było na to już za późno (większość szkół było już po balu lub z małą ilością czasu do wyjścia:(. Pozdrawiam Paulinę i mam nadzieję, że pomogłam chodź trochę w doborze stroju:* Paulina- autorka komentarza z prośbą o post, która miała studniówkę w ostatni weekend i jak sama przyznała przygotowywała strój na ostatnią chwilę. Miała bardzo mało czasu- bo tydzień. Dlatego, chcę żebyście wiedziały, że nie zignorowałam prośby, a post nie powstał tylko i wyłącznie przez to, że gdy dostałam ten komentarz okres studniówkowy już się kończył i sama miałam za mało czasu, żeby przygotować kilka propozycji. Następny post będzie postem tematycznym- z Waszej listy 'wish' ;)

Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć dzisiejszej stylizacji i zostawienia opinii:) Zestawiłam ze sobą: spodnie w ciemnym odcieniu szarości, z wysokim stanem; biały t-shirt, który dodaje luzu; długi, dwurzędowy płaszcz, w pięknym miodowym kolorze; czerwone szpilki bez platformy oraz w takim samym odcieniu czerwieni torebkę typu 'city'. Torebka pochodzi ze sklepu Stile-Italiano z galanterią skórzaną, dla którego pracowałam przy tworzeniu lookbook'a. W swojej ofercie mają też piękne torebki z eko- skóry; wszystkie produkty pięknie i starannie wykonane. Polecam obejrzeć asortyment >>>KLIK<<<. Dodatkiem do mojej stylizacji jest apaszka w kolorach: czerwieni, kremu i czerni- znowu apaszka/szal łączy mi wszystko w całość:) Ta stylizacja jest bardziej elegancka niż sportowa i tak ubrane raczej nie wybierzecie się na latanie po sklepach, ale może zainspiruję Was do wyjścia na spotkanie biznesowe czy randkę (bo przecież nie zawsze musi to być sukienka:))). Włosy spięłam w moją standardową fryzurę- czyli ulubiony koński ogon. Jak zawsze sprawdza się przy tych mniej i bardziej formalnych stylizacjach:) Przesyłam buziaki, nie zapominajcie o moich profilach w serwisach społecznościowych:

instagram | modnaPolka | facebook

















spodnie MANGO | koszulka LINDEX | płaszcz PULL&BEAR | apaszka NO NAME | buty ZARA | torebka STILE ITALIANO

28 komentarzy:

  1. Anonimowy16:24

    czyżby Legnica?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, a w butach się zakochałam są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look :) super są takie detale ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. That bag is absolutely gorgeous! You look stunning.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :)
    Świetny blog i rzeczywiście wygląd jest powalający. Twój i bloga :)
    Pytałaś o obserwację... Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://msjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz ;) Ale ja lubię takie blogi: piękna zadbana kobietka, dobrze ubrana ;) I weź tu nie obserwuj ;) Świetna kobieca stylizacja ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi miło:* dziękuję!

      Usuń
  8. Anonimowy13:55

    Klasa sama w sobie :)
    Idealny kucyk, tapirujesz przód?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) kiedyś tapirowałam, teraz nie:>
      spinam w 'ulizanego' kucyka i grzebieniem albo palcami delikatnie wyciągam grzywkę:) również pozdrawiam:*

      Usuń
  9. Przepięknie! Masz cudny kolor włosów. Ja też jestem zwolenniczką ombre tylko, że ja mam w delikatniejszym wydaniu ale Twoje mi się bardzo podobają :) Przepiękny outfit. Idealnie w moim stylu. Obserwuję kochana i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:* kiedyś miałam jeszcze modniejsze przejście, ale wtedy miałam bardzo duży nacisk na rudy:)

      Usuń
  10. Anonimowy21:29

    okolice 5lo?;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo stylowo :) Kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13:23

    Najlepsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu ślicznie!!!! a ta torba mmmm .. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy00:10

    najlepsza i najpiękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11:15

    skąd szalik???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go dawno temu, nie pamietam gdzie:( któryś z lokalnych butików... Nie ma metki.

      Usuń
  17. o a ja poluję na czerwone szpilki :-) a torebkę mam identyczną, noszą ją do ołówkowej spódniczki.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    BLOG MUSZKA.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11:59

    jesteś najlepsza, dlaczego tak późno założyłaś tego bloga!? stylizacja bomba :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna stylizacja i te buty!!! Sa przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)