27.01.2015

poncho

Kochani!:) Tak bardzo się cieszyłam zimą, która przyszła w nocy... Jednak długo ta radość nie trwała; bo znowu ciapa i deszcz jest na dworze:( Aż się nie chce wychodzić z domu... Mam nadzieję, że jutro będą dobre warunki pogodowe, bo wybieram się na zdjęcia- co za tym idzie, niedługo więcej nowości!:) Dzisiaj zaprezentuję Wam mega wygodną, neutralną stylizację. Dość niski obcas butów, pozwala na bieganie w ciągu dnia; a ćwieki ozdabiające całe buty, dodają charakteru całej stylizacji. Co prawda nie lubię, takich niskich szpilek, ale są bardzo praktyczne i nawet największej przeciwniczce polecam chociaż jedną parę mieć;) Legginsy i dresowe poncho pomagają mi zachować luz. Uwielbiam to poncho, jest takie kobiece i do tego kupiłam je za grosze w Szachownicy:D (czasami potrafi zaskoczyć ten sklep;). Do tego shopperka oraz apaszka i rękawiczki- dodatki znane Wam ze wcześniejszych postów. Wszystko do kupy i powstał black-red-white look. Mam nadzieję, że nie przynudzam!!:) Do zobaczenia wkrótce! XOXO














legginsy LINDEX | ponczo SZACHOWNICA | apaszka NO NAME | rękawiczki HOUSE | buty ZARA | torebka WITTCHEN 

25 komentarzy:

  1. Anonimowy17:35

    uwielbiam powiadomienia o twoich nowych postach. jak zwykle perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, za tak miłe słowa! pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Anonimowy17:41

    Mogłabyś powiedzieć ile kosztowało to ponczo i czy dostępne jeszcze w Lubinie dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poncho kosztowało 39pln i nie mam pojęcia czy jest dalej dostępne, ostatni raz byłam w tym sklepie właśnie w dniu zakupu, a było to jakoś z 2/3 tygodnie temu:(

      Usuń
  3. świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie buty! Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Rewelcja! Ta bluza-poncho jest świetna i fajnie zestawiłaś to z czerwonymi dodatkami. Baaardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta bluza! nie widziałam takiej jeszcze :-) też mam taka torebkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:40

    jesteś dużą inspiracją dla reszty lubińskich blogerek haha wszystko bardzo podobnie, nawet wyglądy bloga pozmieniały wtedy kiedy ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:43

      co ty gadasz, a Angela d? przecież robisz sobie z nia zdjęcia itd. nie śledzisz jej bloga?

      Usuń
    2. Angela to inna sprawa:) Oczywiście, że jestem na bieżąco z jej blogiem ponieważ się wpieramy i często nawzajem sobie robimy zdjęcia, to absurd żebym była dla niej inspiracją. Jeżeli chodzi o zmianę wyglądu naszych blogów- to zmiany pojawiły się u nas w tym samym czasie i również przy tym sobie pomagałyśmy:) a innych nie śledzę, nie mam pojęcia co i która kiedy zrobiła:)

      Usuń
  8. Buty nie przypadły mi za bardzo do gustu, ale to tylko dlatego, że mają taki czubek:( Ale bardzo podoba mi się to ponczo, marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Z resztą jak zawsze 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponczo świetne. Nie widziałam go w Szachownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd jesteś, bo widzę znajome blaszki DZL? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Lubina:) a zdjęcia były robione w Legnicy;)

      Usuń
  12. Boskie poncho i torebka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty są genialne! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:09

    skąd buty!? cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgaduję, że taka informacja jest w poście;p

      Usuń
  15. Cudownie wyglądasz! Przepięknie Ci w tak upiętych włosach:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)