02.01.2015

nye

Cześć kochane:) Jak Wam minęła noc sylwestrowa?:) Wiem, że na spędzanie sylwestra każdy ma inne sposoby, od spokojnego przesiadywania w domu, przez domówki po wielkie, wystawne bale. Osobiście nastawiałam się na klapę, ponieważ tak jak wspomniałam we wcześniejszej notce, nie przepadam za tą imprezą- panuje wtedy takie ciśnienie, żeby każdy pięknie wyglądał i cudownie się bawił. Muszę jednak przyznać, że bawiłam się fenomenalnie:) Przetańczyliśmy całą noc i naprawdę dopisały nam humory:) Spędziłam sylwestra z najbliższymi znajomymi i moim ukochanym; królową balu nie zostałam, ale i tak było bardzo fajnie. Ponieważ do ostatniego momentu nie wiedziałam co na siebie włożyć, a w głowie miałam wszystko byle nie sukienki- wybrałam czarny, klasyczny kombinezon wiązany w pasie, z zabudowanym dekoltem. Lubię takie bezpieczne rozwiązania ponieważ zamiast cały czas poprawiać stan sukienek i spódniczek mogę się skupić na zabawie;) Do niego dobrałam: wysokie platformy z kolcami na szpilkach; małą torebeczkę na łańcuszku i dość duży naszyjnik. Adam uwielbia, kiedy mam rozpuszczone włosy, więc tak naprawdę rozpuściłam je dla niego; doczepiłam kilka pasm z mojego zestawu clip-in (znajdziecie takie na stronie doczepiane.pl); a o całokształt i piękne fale zadbała Marta Tadla >>> Hair Line studio fryzur i paznokci <<< Poniżej oprócz zdjęć mojej stylizacji, zamieściłam kilka zdjęć z całej imprezy;) Podzielcie się wrażeniami ze swoich, a może nie imprezowaliście tylko jeździliście w tym czasie na nartach?:) Miłego dnia i szczęśliwego roku 2015, aby szczęście Was nie opuszczało XOXO! <3














kombinezon MOHITO | szpilki DEEZEE.pl | naszyjnik H&M | torebka BERSHKA















19 komentarzy:

  1. Anonimowy13:12

    jesteś prze piękną dziewczyną a na sylwka wyglądałaś na maksa pięknie!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś bajecznie :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look:) makijaż rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie sukienki a tu kombinezon, oryginalny wybór a Ty pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy00:35

    masz aska????

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy01:48

    nie mogę sie napatrzyć!! taka piękna:) szczęśliwego nowego roku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:49

    najfajniejsze jest to zdjecie jak ty robisz zdjecie tortu, a potem cały tort hehe:) piękny kombinezon, włosy i Wgl piękna para :) ile jestescie dokładnie razem??:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:36

    ciągną się strasznie te twoje posty, może pomysl o tym przekierowaniu w dalszą czesc notki?:) to nie hejt, sugestia:) bo bloga masz naprawdę fajnego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przeczytaniu twojego komentarza uznałam czemu nie:) i trochę się pobawiłam:) mam nadzieję, że blog jest teraz czytelniejszy i że ikonka 'czytaj dalej' spodoba się Wam odbiorcą:) dziękuję za komentarz i pozdrawiam!:)

      Usuń
    2. Anonimowy15:30

      odbiorcom

      Usuń
    3. Słownik w tel nie zawsze kuma czacze :)

      Usuń
  10. dziękuję za wszystkie miłe komentarze z osobna;* wszystkim najlepsze życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy08:51

    Dodajesz posty o kosmetykach i makijażu to może dodaj zdjęcie bez makijażu ,pokaż się nam naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie szok haha ale nie ma sprawy:)

      Usuń
  12. Woow wyglądałaś szałowo, sama nie wiem co mi się bardziej podobało, zdjęcia świetne :)
    Oczarowała mnie jeszcze koralowa/ różowa sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:10

    boziu jakie piękne wlosy!!! jesteś taka idealna:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)