16.12.2014

pierwszy casting JKmodels

Cześć kochane! Jestem taka szczęśliwa i jest tyle do opowiedzenia, że nie wiem od czego zacząć!:) Jedno z moich największych marzeń właśnie nabiera kształtów- jestem zaskoczona tyloma pięknymi dziewczynami, które przyszły na casting do naszej agencji;) Będziemy rosnąć w siłę i będziemy robić razem wspaniałe rzeczy... Mam tyle w planach, że aż zazdroszczę tym dziewczynom:) Sam casting przebiegł bez żadnych, nawet najmniejszych problemów- dziewczyny były tak profesjonalnie przygotowane, że aż miło było pracować przez ten cały dzień. Widząc je wszystkie postanowiłyśmy zorganizować jeszcze drugą turę castingu (apetyt rośnie w miarę jedzenia:) chcemy w naszej bazie mieć jeszcze więcej tak różnych i tak wspaniałych dziewczyn jak te z sobotniego castingu) - szczegóły poznacie wkrótce, ale mogę zdradzić, że na pewno drugi casting odbędzie się już w nowym roku:) Śledźcie nasz fanpage na facebooku: JKmodels Agency! Tam niedługo pojawią się zdjęcia naszych modelek i hostess oraz wszystkie nowinki i ogłoszenia:) Wszystkie dziewczyny, które dalej się wahają mają trochę czasu do zastanowienia i do treningu;) Czekamy na Was i mam nadzieję do zobaczenia:)



Chciałabym też żebyście poznali moją 'ekipę'. Moje niezawodne dziewczyny tak samo spisały się na medal i jestem pewna, że pracuję z odpowiednimi ludźmi- czyli z tymi którzy chcą pomóc mi odnieść sukces:) W komisji oprócz mnie znalazły się: Gosia Parys- wizażystka- cudotwórczyni, Angela Dańczak- artystyczna dusza, specjalistka od wszystkiego;) i Kasia Baranowska- moja wspólniczka, fotograf i wszystko co najlepsze w jednym. (kolejność według zajętych miejsc na zdjęciu). Natomiast od kuchni o wszystko dbały Kasia Malicka i Daria Wojszycka- jeszcze o nich usłyszycie nie raz:) Darię poznaliście w jednej z notek >>> KLIK. Obie dbały o przebieg całego wydarzenia, każdy kto był obecny wie, dlaczego jestem im tak wdzięczna. Chciałabym o każdej napisać coś więcej, ale ta notka wtedy zamieniła by się w bardzo długą książkę... Poniżej przedstawiam Wam kilka backstage'owych fotek:) Jeżeli chcecie być na bieżąco, to oprócz facebooka, mamy też konto w serwisie instagram: JKmodels_agency. Zapraszam do obserwowania:)














Przejdę teraz do mojej stylizacji, w której zaprezentowałam się w tym dniu. Postawiłam na klasyczne rozwiązanie z białą koszulą. Uważam, że taka koszula to ponadczasowe i zawsze bardzo modne, eleganckie rozwiązanie. Dobrałam do niej czarne, skórzane spodnie ze ściągaczami- które dodają nowoczesności i pazura. Wiem, że do tych dwóch elementów czerwone szpilki to banał, ale nie mogłam się powstrzymać- całość to taki pewniak. Zawsze dobre połączenie:) Zrezygnowałam z widocznych dodatków, a włosy rozpuściłam. Doczepiłam oczywiście moje włosy clip-in ze sklepu doczepiane.pl - wprost uzależniłam się od nich:) Mam nadzieję, że wszystko odbierzecie pozytywnie. Pozdrawiam Was serdecznie, XOXO <3











spodnie MOHITO | koszula H&M | szpilki CENTRO

24 komentarze:

  1. Anonimowy13:22

    super zdjęcia jesteś piekna i zycze ci pwodzenia w biznesie:):* P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:18

    Jejku jaka Ty jesteś kochana ! :* aż mi się uśmiech zrobił od ucha do ucha ! :* stylizacja jak zawsze piękna więc nic już więcej nie mówię bo wszystko jasne ! kocham cię ! /twoja młodsza siostrzyczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiula jesteś cudowna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Cała Twoja ekipa wygląda olśniewająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za sukces!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, oby oby!:):*:*

      Usuń
  6. Anonimowy23:12

    jak się tak patrzy na ciebie to widać gołym okiem pewną siebie bizneswoman, jeszcze fakt ze cos prowadzisz i to niebyle co bo agencje dodaje mi podziwu. szacunek duży i dużo pomyślności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy00:25

    czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie lustrzanką, ale zdarzyło mi się tabletem czy cyfrówką:D zależy co mam pod ręką:D

      Usuń
    2. Anonimowy01:24

      jaką lustrzanką??

      Usuń
  8. jakie piękne kobietki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy01:24

    dawno kupiłaś te spodnie? fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwilę przed castingiem czyli początkiem grudnia ;)

      Usuń
  10. Twoja koleżanka (ta blondynka) sama powinna przed wami stanąć! w sumie ty też, obie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my już jesteśmy starymi wyjadaczkami :> ale bardzo dziękuję kochana:*

      Usuń
  11. Nie zaryzykowałabym stwierdzenia,ze skórzane spodnie i szpilki to banalne połączenie.
    W Twoim wykonaniu to bardzo kobieca i seksowna kombinacja; wyglądasz po prostu rewelacyjnie ;-).
    ps.tylko mała szkoda,że znowu się w nich nie pokazałaś ;-(, no w najnowszym poście są podobne-ale ten zestaw jest dla mnie wręcz wzorcowy ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!! kochana te w najnowszym poście to właśnie te!! :))))

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)