29.12.2014

black winter outfit


Heeeej hej!:) Magii jako takiej w tym roku nie było, święta minęły jeszcze szybciej niż myślałam, a po nich zostały mi tylko: spożywcza ciąża i kilka fajnych prezentów. Do tego jestem o kolejny rok starsza, ponieważ wczoraj wpadła mi jednyka obok dwójki. To nie byle co, bo teraz jestem pełnoletnia na całym świecie haha:D Aktualnie wszyscy odliczają czas do sylwestra. Jako, że prowadzę bloga modowego powinnam wiedzieć w co się ubiorę i kompletować do tego już tylko dodatki, jednak nie mam zapału... Uważam, że sylwester to słaba impreza (stąd moje chęci) i pewnie pójdę na niego w jakimś zwyklaku:) Już po coś naskrobię;) Mam nadzieję, że wśród Was są dziewczyny, które mają na ten wieczór wenę twórczą i będą błyszczeć jak miliony dolarów;) Każdej z Was oczywiście tego życzę, dokładając tony zdrowia, miłości, pomyślności oraz samych sukcesów w nowym roku!:)

Przejdę do konkretów- czyli dzisiejszej stylizacji:) Nie od dziś wiadomo, że jestem fanką czarnego koloru. Moim zdaniem ten kolor wcale nie jest zarezerwowany dla ludzi mroku i innych subkultur:D Poskładałam ze sobą połyskujące legginsy; czarną parkę z futrzanym kapturem, która jest strasznie ciepła i do tego piękna- swoją prostotą urzekła chyba nie tylko mnie. Pod spodem mam biały sweterek z cudowną fakturą i delikatnym połyskiem; buty to workery od labotti.pl, które uwielbiam... Pasują mi do wszystkiego i do tego mają fajną długość cholewki; ozdobione są złotymi zameczkami i blaszką- co pasuje do całości, ponieważ w parce i na rękawiczkach też mam złote elementy. Niby małe szczegóły, ale dla mnie istotne:) Cała na czarno? Czemu nie, dobrałam też czarną shopperkę. Ubieracie się podobnie? Moim zdaniem: luźny, codzienny, miejski look;) Przesyłam buziaki, miłego dnia!!:* Pamiętajcie o moich profilach w serwisach:

instagram | modnaPolka facebook

















kurtka BERSHKA | sweterek MOHITO | legginsy STRADIVARIUS | buty LABOTTI.PL | torebka H&M | rękawiczki HOUSE


15 komentarzy:

  1. świetny look. masz prześliczne włosy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:32

    śliczna jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:03

    super buty i te rękawiczki;3 jak komplet;) może zrobiłabyś post o kreacjach na studniówki?;) nie mogę nosic obcasów a we wszystkich sukienkach nogi wyglądają tak sobie....;/ pomożesz?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) / przykro mi, że nie możesz nosić obcasów:( postaram się coś studniówkowego naskrobać i dodam wtedy coś specjalnie do balerinek. a jesteś wysoką czy niską dziewczyną?:)

      Usuń
    2. Anonimowy21:42

      mam 159 cm wzrostu czyli dość niska dziewczyną jestem:(

      Usuń
    3. coś się pomyśli:)

      Usuń
  5. Świetna kurtka :) i całość w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy00:16

    kiedy miałaś urodziny!? 29.12??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blisko... 28.12;p

      Usuń
    2. Anonimowy14:43

      o proszę wszystkiego najlepszego;);*

      Usuń
  7. Anonimowy23:40

    Boze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam od razu Boże... Asia wystarczy:)

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)