20.11.2014

london look + konkurs


Kobieta zmienną jest! Też tak macie?:) Witam Was z moją swag'gową stylizacją:) Rzadko się zdarza żebym w całości ubierała się w takiej tematyce, ale kiedy już się na to decyduję staram się po pierwsze: przemycić siebie, a po drugie: nie przebrać się:) Na ulicy jest wszystko modne. Ciężko wymagać od ludzi konkretnego stylu- tak naprawdę wszystkie triki są dozwolone. Kolekcja Rity Ory dla Adidas'a bardzo przypadła mi do gustu, jest charakterna a jednocześnie bardzo dziewczęca. Bluza, którą dzisiaj Wam zaprezentuję znalazłam w sklepie Hoodboyz. Przez wiele nocy mi się śniła i wiedziałam, że będzie moja:) Ma świetny krój i fajny dobór kolorów: klasyczna czerń; niebiesko-różowo-żółta, efektowna siatka i biały, oldschool'owy tulipan :) Dobrałam do niej czarne dresy ze ściągaczami i znane wam już botki z czasnabuty.pl. Uważam, że takie nieklasyczne obuwie zdaje egzamin we wszystkich stylizacjach i to jest dowodem na to, że w ulicznym stylu wszystkie chwyty są dozwolone:) Makijaż i fryzura też nie powstały przypadkowo. Grube kreski na powiekach i wysoko, na bok upięta kita są synonimami ulicznego stylu. Z biżuterii założyłam jedynie złoty łańcuch z kolorowymi kamieniami. Wydaję mi się, że osiągnęłam cel i moja stylizacja jest miejska. Inspirowałam się oczywiście londyńskim chodnikiem i samą Ritą Orą:) Czekam na wasze opinie w komentarzach.
















bluza Adidas by Rita Ora Hoodboyz | dresy bershka | buty czasnabuty.pl | naszyjnik Butik Cristal

A teraz czas na obiecaną niespodziankę! Razem ze sklepem Hoodboyz przygotowaliśmy dla Was konkurs! Nie zwalniamy tempa i walczymy o 50 euro:) Taki bon będzie do wykorzystania w sklepie online, dostanie go jedna wylosowana osoba spośród osób biorących udział w konkursie na facebook'u. Co trzeba zrobić, żeby wygrać bon? Zasady są wszystkim dobrze znane:
1. polubić fanpage sklepu >>KLIK<<;
2. polubić fanpage madamejoanne >>KLIK<<;
3. udostępnić zdjęcie konkursowe,
4. pod zdjęciem konkursowym dodać komentarz o treści: zrobione.

konkurs trwa tydzień od dzisiaj 20.11.2014 do 27.11.2014, do godziny 23:59 :) Powodzenia kochani!! Przesyłam buziaki!! <3 Widzimy się niedługo w nowym poście:) Zaglądajcie na instagram, tam zawsze znajdzie się coś aktualnego:*

26 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo pozytywne zdjęcia :D
    Świetny outfit^^ Ciekawe buty :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna bluza, a buty nieziemskie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:25

    podoba mi się ten luz który masz w każdej stylizacji, nie ważne czy eleganckie czy sportowe stylizacje zawsze z takim pazurem. pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, a Twoje buty po prostu wymiatają ! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza mnie bardzo zaintrygowała ! ;)Wszystko pasuje idealnie do siebie:) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja
    Buty boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowie ! bardzo mi sie podoba ! Obserujemy ? :) zapraszzam do siebie ;*

    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy00:16

    Nie zwalniamy tempa, nie "tępa". Maturki jeszcze nie zdałaś?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdemu się zdarza literówka. wielkie mi haloooo:) ps: niech cię nie boli moja matura, którą mam:*

      Usuń
  10. Anonimowy14:22

    piękna jesteś i super bluza:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobasz w takiej stylizacji, bluza zajebista♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super outfit :)
    genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:02

    skąd masz doczepy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep internetowy doczepiane.pl ;p

      Usuń
  16. mega energetyczny look <3

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie bym się tak nie ubrała, ale na Tobie podoba mi się mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) spróbuj :> co ci szkodzi

      Usuń
  18. Mi z tej kolekcji Rita Ora dla Adidas bardzo podobają się legginsy, nie wiem czy się orientujesz ;)
    A Twoja stylówka również bardzo mi się podoba. Zestawienie dresów i butów na obcasie- bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! wiem o których mówisz:) znam całą kolekcje <3

      Usuń
  19. Anonimowy23:29

    super stylizacja, ciekawe zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny kolor włosów i myśle że jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)