13.11.2014

bynight

Cześć dziewczyny!:* Aktualne zamieszanie w moim życiu sprawia, że nie mogę poświęcić dla bloga tyle czasu ile wcześniej.
Chcę żebyście wiedziały, że właśnie spełniam swoje marzenia. Spełniam się (tak jak wspomniałam wcześniej) w pracy
i poświęcam się jej całymi dniami. Nie żalę się, ani nie chwalę. Po prostu tłumaczę swoją nieobecność na blogu;)
Wkrótce to się opłaci i Wy się o wszystkim dowiecie:) Wielkimi krokami zbliża się finał moich starań,
otworzą się przede mną drzwi, które mam zamiar wypchać i zostawić na oścież otwarte- tak abym ja
i osoby z tym związane czerpały jak najwięcej korzyści. Póki co chciałabym Wam przedstawić post ze stylizacją;)
W tym wielkim biegu znalazłam chwilę na wypad w plener i o to efekty.

Niektóre z Was zadały mi pytania w odnośni butów, których zdjęcie mam na instagramie- chodzi o czarne botki na platformie
i z bardzo wysoooookim obcasem. W stu procentach polecam takie buty- wypróbowane w nawet bardzo ekstremalnych warunkach:) Wygodne i stabilne. Wyglądające na masywne okazały się być bardzo leciutkie. Jak zwykle czasnabuty.pl 
mnie nie zawiedli. Zakupy w tym sklepie to zawsze dobry wybór. Tak więc śmiało zamawiajcie i dumnie prezentujcie:)
Cała stylizacja jest w jesiennych kolorach. Spódniczka szyta z koła nie schodzi z listy 'musthave'; więc pastele z lata zamieniłam na bordo. Do niej dobrałam czarne rajstopy i w tym samym kolorze bluzkę typu basic. Botki które również są czarne wypełniają tylko stylizację; a takie zestawienie wydłuża nogi!:) Zarzuciłam na siebie karmelową skórę i dodałam apaszkę w czerwieniach
i fioletach- idealnie się wkomponowała. Ponieważ zdjęcia robiłam o zmroku wybrałam mniejszą (dobrze Wam już znaną) torebkę i automatycznie zestaw pasuje na wyjścia do club'u czy pub'u. Detalami w tej stylizacji są: zegarek na srebrnej bransolecie, szminka w kolorze czerwonego wina i zaplecione włosy w warkocze.
Za ten piękny makijaż dziękuję Oktawii Bojko: blog >>KLIK, facebook >>KLIK;
a za fryzurę Marcie Tadli z salonu Hair Line studio fryzur i paznokci: facebook >>KLIK<<.
Zdjęcia powstały dzięki uprzejmości Mirosława Trznadel: facebook >>KLIK

Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu i że wybaczycie mi te długie przerwy. Postaram się jak najszybciej przygotować post tematyczny lub nową stylizację:) Pamiętajcie też że do dziś, do godziny 23:59 trwa na moim facebook'u rozdanie, gdzie dwie wylosowane dziewczyny dostaną po jednej bransoletce od Butiku Cristal :) Jutro losowanie;*
Miłego dnia kochane, trzymajcie się ciepło. XOXO <3


















spódnica ZALANDO | botki CZASNABUTY.PL | bluzka, torebka H&M | kurtka STRADIVARIUS | apaszka ALLEGRO | zegarek ORIENT


15 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:56

    czyżby most w Polkowicach?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia nocą! ;)
    Cała pięknie wyglądasz! A te buty bardzo wyraziste. Lubię tooo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nocne zdjęcia tej jakości?WOW!
    Bardzo ładna kolorystyka. Cudna fryzura i make-up.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wieczorowa sesja. Kolor spódniczki jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fryzura i oczywiście stylizacja :) piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja :) buty masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholernie podoba mi się takie zestawienie! Wyglądasz fantastyczne, a zdjęcia dodają uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:46

    cudownie wyglądasz! kiedy nowy post Asiu? mam nadzieję że nie opuściłaś już bloga nadajesz się do tego jak mało kto więc nie odpuszczaj!!!!!!! xoxoxoxo hehehe;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy00:30

    pięknie pozujesz, twój blog ma najpiękniejsze zdjęcia *.* super buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. For me its a very cool outfit and these photos are amazing!!! I'm Eni, a blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)