22.10.2014

rock'n'roll

Hejka!;) Na wstępie chciałabym przeprosić za zwłokę. Obiecałam post ze stylizacją, ale w godzinach popołudniowych miałam problemy techniczne:( Zestaw na dziś to legginsy w kratkę, która jest hitem, ale jednocześnie zaczyna nas już prześladować
(no przynajmniej mnie, mam teraz więcej rzeczy w kratkę niż kiedykolwiek) i bluzka z ciekawym nadrukiem byPolka:)
Bluzka bardzo mi przypadła do gustu, przyznam się że kiedy ją zakładam w głowie nucę Beyonce:
"Who run the world -GIRLSSSSS!". Ta bluzka jest fenomenalna, może to kogoś rozśmieszy, ale jestem dumna chodząc z takim przesłaniem na odzieży:) Możemy wszystko- to takie budujące:))) Klasyczne zestawienie kolorów: czerwieni, czerni oraz bieli nigdy nie wychodzi z mody. Dobrałam czarną ramoneskę i czarne wokery. Jest rock'n'roll'owo, a zarazem dziewczęco
przez sposób uczesania moich włosów. Postawiłam tym razem na warkocza (jaki by on nie był i tak kojarzy mi się bardzo dziewczęco). Dodatkowo dobrałam dwie złote bransoletki, z czego jedna jest przeplataną białymi koralikami.
Pochodzi ona z butiku Cristal. W któryś dzień pojawił się komentarz z pytaniem: 'Jak zamawiać  stamtąd biżuterię?'- przez facebooka. 100% bezpieczne zakupy. Polecam:) Biel z bransoletki łączy się z tą na nadruku. Lubicie nadruki na ciuchach?:> Jeżeli tak, zaglądajcie na www.butikpolka.pl lub facebook'a butiku;) Polecam tam trafić! Tymczasem wykorzystajcie dobrze wieczór i odpocznijcie przed jutrzejszym dniem:):* My widzimy się niedługo w nowym poście!
ps: razem z butikiem Cristal przygotowaliśmy mały podarunek dla jednej z Was;)
Bądźcie czujne, sama nie wiem kiedy nastąpi rozdanie hihi! dobranoc, XOXO.


instagram | modnaPolka | facebook | instagram byPolka














legginsy TALLY WEIJL | bluzka BUTIK POLKA | buty, kurtka H&M | bransoletka BUTIK CRISTAL

Za zdjęcia dziękuję Wiktorii Karlak:) >>> facebook KLIK <<<

40 komentarzy:

  1. Anonimowy22:48

    super ci w takim stylu:) ostra asiula ;)hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bluza:)Pięknie Ci w warkoczu,a figura marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:21

    czad !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Podobają mi się wszystkie Twoje stylizacje! Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super zdjęcia :) bluza genialna! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia, świetna stylówa;))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:00

    twoje stylizacje, ich oprawa, te zdjecia.... cud miód orzeszki xD

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe, wow!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy jestem u Ciebie pierwszy raz, ale całość mega przypadła mi do gustu i nie wiem od czego zacząć, bo wszystko razem, jak i każda rzecz z osobna podbiła moje twarde serducho :P hehe
    Ta bluzka jest czadowa, uwielbiam takie mega pozytywne przesłania i powiem Ci, że sama dumnie bym w takiej paradowała :) Legginsy świetnie ożywiają całość, a ramonka idealnie uzupełnia zestaw :)
    Jak dla mnie jest mocccc-absolutnie moje klimaty! :) Czadowo wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za tak wspaniały komentarz :) rownież życze miłego dnia:)

      Usuń
  10. Anonimowy22:05

    lubię twojego bloga, masz fajny styl. Uważam że odniesiesz sukces

    OdpowiedzUsuń
  11. mocny look :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, fajne połączenie i super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez dodaję Kochana :*
    Podoba mi się u ciebie :) Fajna sceneria zdjęć ;))
    Ps. Zapraszam Cię na konkurs do mnie (Nowy post) ;*
    6 zwycięzców może akurat Tobie się poszczęści :)
    BUZIAKI!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Drapieżnie i z klasą , to mi się podoba :)
    wielki plus za set, zgrany i nie przeładowany :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. such a powerful look...well potrayed by those dynamic photographs. You look amazing in those tartan pants and they're so well styled...love the boots!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne legginsy :) a look taki drapieżny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spodnie, od dawna na takie poluję. Wyglądasz super kobieco.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalenie mi się wszystko tu podoba! I Ty, i tło zdjęć, i krata na leginsach, i napis na bluzie. Całość bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic dodać,nic ująć. Pełna perfekcja :)
    Meeega mi się podoba Twój Look!
    Koszulka jest the best.

    Fajny blog . Obserwuję i zapraszam http://madamelipstick.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza jest mega!
    Nominowałam Cię do Liebster blog awards - będzie mi miło, jeśli odpowiesz :)
    http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-awards-moje-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!:) kochana ja już brałam w tym udział:( http://madamejoannee.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award.html

      Usuń
  21. kochana wyglądasz MEGA <3
    może zaobserwujemy?
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13:55

    duck face masz na kazdym zdjeciu a szczególnie na profilowym poracha

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, mega sesja, super pomysł tak na stacji <3
    obserwuje ! :)
    rebelle8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16:41

    normalnie zakochalam sie w tej stylizacji!! piękna bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i bardzo ciekawy plener na zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączona całość jak i każdy element z osobna robią wrażenie! :) świetna bluza, fryzura, a przede wszystkim genialny pomysł na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. HAHAH ALE FAJNE ZDJĘCIA!!! SUPER POMYSŁ!

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna sesja:) piekne zdjecia:)
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie rozumiem dlaczego teraz trafiłam na bloga , jest moc ! Super pomysł na zdjęcia , buty genialnie , świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny zestaw, a zdjęcia boskie !

    OdpowiedzUsuń
  31. ok, pierwsze legginsy które mi się podobają. Ale ja bym z wiadomych powodów nie założyła. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny strój!!!

    http://diyandmore16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. sesja na stacji benzynowej, oryginalnie i świetnie!

    obserwujemy?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)