28.10.2014

princess skirt


Witam Was dziewczyny:* Po kilku mroźnych dniach; dzisiejszy przyniósł z powrotem wiosenne słońce. Postanowiłam więc Wam pokazać stylizację ze spódniczką z beżowego tiulu typu prinsesska. Kontrowersyjnie dobrałam do niej koszulę z satyny.
Zapewne większość z Was nie zdecydowałaby się na takie połączenie, ponieważ są to gryzące się ze sobą materiały. Koszula jest w jesiennych kolorach- granatowa ze wzorem rudych i cielistych koników. Właśnie te jaśniejsze zainspirowały mnie do połączenia ich z tą spódniczką. Beżowe botki ze złotymi dodatkami, idealnie współgrają z ciuchami i dodają elegancji.
Cała stylizacja jest dziewczęca, ale i codzienna dlatego torebka którą wybrałam jest shopperką. Mieszczę tam wszystkie rzeczy potrzebne do przetrwania przez cały dzień poza domem:) Dodatkowo dobrałam ciekawy pierścionek- złoty pancerz.
Mam nadzieję, że przez najbliższe dni znowu pogoda nas będzie rozpieszczać i opóźni się noszenie grubych kurtek,
a ja będę mogła więcej podobnych stylizacji Wam zaprezentować:) Buziaki i życzę miłego wieczoru:)

instagram | modnaPolka facebook | twitter















spódnica SHEINSIDE | koszula, pierścionek H&M | botki CENTRO | torebka ZARA

25 komentarzy:

  1. pięęęęęęękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica i buty boskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:44

    cudowna stylizacja! czy zrobiłabyś stylizacje do pracy albo na jakies uroczyste wyjścia?:) pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę spódniczkę i bardzo ją lubię! , Twoja koszula fajnie z nią się prezentuje, w ogóle znalazłam Cię na modnej:) ps obserwuję i zapraszam do mnie mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba:) będę Ci ogromnie wdzięczna jeśli klikniesz w linki sklepów pod ostatnim postem, a gdy będziesz też tego potrzebowała napisz, a odwdzięczę się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:36

    beznadziejna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dogodzę każdemu:) bywa:)

      Usuń
    2. Anonimowy21:41

      Koszuala moim zdaniem nie pasuje buty skracają Ci nogi.

      Usuń
  6. This is such a cute outfit. I just love the top!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22:11

    dawno kupywałaś te botki? cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka <3
    Cały zestaw bardzo mi się podoba :)
    Jeśli masz ochotę wpadaj do mnie ;) Ps. na fp konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zimnooo... przydałyby się rajstopy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię cielistych rajstop, a inne by nie pasowały:D i wcale nie było zimno:))

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz tak kobieco ale czy Ci nie zimno było ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wyżej:D nie lubię cielistych rajstop, a inne by nie pasowały:D mniej więcej do 16 było u mnie na prawdę ciepło, a później już się przebrałam haha:D

      Usuń
  11. ale ślicznie wyglądasz! mi się spodobały botki - boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie, jestem zachwycona i nie mogę się napatrzeć ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie połączyłaś te materiały! Ja też nie lubię rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)