03.10.2014

miss polonia dś 2014


hejka:) W dziejszym poście chciałabym Wam przybliżyć wydarzenie, w którym brałam udział- czyli wybory Miss Polonia;) Tym razem nie brałam udziału w samy konkursie jako finalistka, ale sprawdziłam się jako koordynatorka i współorganizator.



Kilka z was wysłało mi wiadomość z pytaniem gdzie kupiłam sukienkę, którą miałam na sobie w tym dniu, uznałam że małą fotorelację z opisem dodam na bloga i każdy zainteresowany będzie miał odpowiedź czarno na białym:)
W ubiegły piątek w Wałbrzychu, w hotelu Maria odbyła się uroczysta gala, którą poprowadzili Davina Reeves- Miss New York USA i Robert Delegiewicz; gdzie oprócz poznania nowej Miss Dolnego Śląska odbyło się wiele ciekawych występów i pokazów mody-
o co zadbali organizatorzy. Ugościł nas bardzo fajny hotel, z przepysznym menu i kulturalną obsługą. Każdemu kto przejazdem będzie w Wałbrzychu i będzie chciał gdzieś przenocować polecam ten hotel. Wszystko przebiegało zgodnie z planem, nie ma się więc nad czym rozpisywać. Cudowne i bardzo uzdolnione wizażystki Asia i Justyna zadbały o nasze makijaże;
nad włosami natomiast pracowali fryzjerzy z salonu u Rudej, którym bardzo dziękuję za przepięknego, eleganckiego koka. Czułam się w nim dobrze i bardzo pasował do całości mojego look'u:) 

Przejdę w takim razie do najważniejszego wątku czyli mojej kreacji. Sukienka została stworzona z czarnego, połyskującego materiału; cała pokryta jest cekinami, ale nie wiem jak to fachowo opisać- są matowe (takie wydają mi się być bardziej eleganckie od klasycznych)- jednak mimo wszystko obijały światło wśród fleszy: jak to cekiny fajna sprawa:)
Wbudowany kołnierz z czarnego tiulu dodał awangardowego pazura. Nadmienię, że na plecach był spory dekolt; niestety nie mam wielu zdjęć tyłu sukienki, na jednym mniej więcej widać to zdobienie. O stylizację w tym dniu zadbała moja kochana Dorota Woytasiewicz- legnicka projektantka. Z Dorotą znamy się już kawał czasu, przeżyłyśmy razem różne sesje zdjęciowe
i pokazy- zawsze mogę na nią liczyć, zdolna z niej bestia- pięknie projektuje a potem szyje i nigdy nie obyło się bez 'WOW' :D
W atelier u Doroty znajdziecie nie tylko suknie wieczorowe czy garsonki ale i suknie ślubne oraz elementy garderoby codziennej. Sukienka którą miałam na sobie jest jej projektem autorskim i została stworzona specjalnie na ten dzień. Zapraszam Was dziewczyny do kontaktu z Dorotką, znajdziecie u niej wszystko na każdą okazję i każdą kieszeń:) Jeśli zbliża się któreś z Was wesele lub inna impreza tego typu i nie wiecie skąd wytrzasnąć kieckę- to już wiecie :D sezon studniówkowy też już niedługo... :)

poniżej kilka fotek z gali i mały backstage ;) więcej informacji znajdziecie na fanpage konkursu >> klik <<
wspaniałą pamiątkę w formie zdjęć wykonali:
Magdalena i Marcin Przybyłek: Marmagstudio >>> www.marmagstudio.pl :)
















z naszą Miss Polonia Dolnego Śląska 2014 Karoliną Miską :)



widzimy się już niedługo w następnym poście, XOXO :*

sukienka Dorota WOYTASIEWICZ | buty DEEZEE.pl | kopertówka MOHITO

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wydarzenie, a ty bardziej od kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, starałam się wprowadzić delikatnie w temat, żeby móc stworzyć post z opisem tej stylizacji:)

      Usuń
  2. Ojejku *.*
    Robi wrażenie ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się;) również pozdrawiam:)

      Usuń
  3. dziękuję za wszystkie komentarze, jednym kliknięciem się ich pozbyłam :( cała ja:D
    pamiętam o co pytały pojedyncze osoby, więc tutaj odpiszę:
    1. tak można napisać do dorotki na facebooku i wtedy się umówicie do niej do pracowni, celowo został nie podany adres
    2. u dorotki jest wypożyczalnia, więc wszystkie kreacje można wypożyczyć, moją w której była ubrana też będzie do wypożyczenia, po wyczyszczeniu :D
    3. nie, nie miałam na sobie stanika, ponieważ dekolt na to nie pozwalał, nie miałam nawet przyklejanego, bo gdzieś go zgubiłam i nie było czasu żeby kupić nowy :D ale nie czułam się źle, wręcz przeciwnie, komfortowo.
    4.buty- wygodne- kupione na deezee jakoś w styczniu
    5.co robiłam w pracy!? wszystko co się robi za kulisami, pilnowanie zegarka, żeby scenariusz się zmieścił w czasie, pilnowałam dziewczyn i wiele, wiele innych obowiązków, ciężko tak opisać jeden po drugim
    6.' nie wkręciłam się' do pracy w tej branży, zostałam zaproszona, na co odpowiedziałam pozytywnie i wtedy zostałam zatrudniona ;p

    jeżeli o jakimś komentarzu zapomniałam, a autor zajrzy tu znowu i dalej będzie ciekawy odpowiedzi, zapraszam do ponownego skomentowania, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś, sukienka super się prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam z umiejętność organizacji takiego wydarzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam głównym organizatorem, ale sobie też przypisuję jakąś zasługę; więc dziękuję za uznanie:*

      Usuń
  6. Anonimowy16:25

    jaki masz rozmiar buta? te buty takie małe się wydają.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:26

    ps: piękne te buty, szkoda ze już takich nie ma ;( widziałaś może takie albo podobne gdzies oprócz dezee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar 36:) niestety nie widziałam takich ale dużo jest podobnych na tych wszystkich stronach z butami :)

      Usuń
  8. Anonimowy21:25

    Wysokie te szpilki Oo

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:52

    zamawiałas cos z "ness clothing" ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)