08.10.2014

liebster blog award

Hejka:) Pozwoliłam sobie dzisiaj na nieplanowany post z zabawą liebester blog award,
możecie się dowiedzieć czegoś więcej o mnie i dzięki mnie trafić na blogi które sama obserwuję,
a Wy może jeszcze do nich nie trafiliście:) Lista moich blogów jest bardzo różna, o wszystkim; różny podział wiekowy i styl.




Kiedy zobaczyłam komentarz ze słowem nominacja, to na początku nie ogarnęłam o co chodzi i pomyślałam, że to kolejny durny łańcuszek. Jednak zagłębiłam się w temacie i uznałam, że to wcale nie jest takie złe;) Liebster blog award to takie blogowe złote myśli, nominuje się jedenastu początkujących blogerów lub po prostu tych, od których chcemy się czegoś dowiedzieć do wyzwania na pytania i odpowiedzi. Akceptując warunki zabawy, odpowiadamy na pytania zadane przez blogera który nas nominował; wymyślamy własne i do odpowiedzi nominujemy kolejnych jedenastu blogerów. Wszystko jasne? To zaczynamy;)
Dziękuję Sarze >>>mydreamsourinspiration<<< za nominację,
mam nadzieję że osoby nominowane przeze mnie też wezmą udział w zabawie;)

moje odpowiedzi:
1. CO CIEBIE MOTYWUJE DO DZIAŁANIA NA BLOGU?
ciepłe wiadomości i schlebiające komentarze. Moja mała grupa czytelników;)

2. JAKIE MASZ PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ?
z każdą minutą moje plany ulegają zmianie, więc dalekiej przyszłości w ogóle nie planuję.
W teraźniejszości skupiam się na swoim biznesie;)

3. JAKIE JEST TWOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE?
mieszkanie w trójmieście

4. JAKA JEST TWOJA ULUBIONA KSIĄŻKA?
nie mam ulubionej, lubię książki typu pamiętniki

5. CO BYŚ W SOBIE ZMIENIŁA?
nic <hihihihi>

6. JAKIE MASZ ZALETY W SOBIE?
punktualność to moja największa zaleta :DDDD

7. CO SPRAWIA CI NAJWIĘKSZĄ RADOŚĆ?
nie biorę pod uwagę chwil spędzonych z ukochanym i niespodzianek; przyjemności bez okazji; kwiatów i innych słodko pierdzących prezentów bo mam takie szczęście, że doświadczam tego codziennie, jestem doceniana i dopingowana
we wszystkim co robię przez wszystkich moich bliskich. I to jest największa radość, ale są też rzeczy materialne
 i sądzę że nowa para butów to największa radość

8. JAKA JEST TWOJA ULUBIONA POTRAWA?
lasagne

9. JAK SPĘDZASZ WOLNY DZIEŃ?
zależy od humoru, czasami wsiadamy w auto z moim chłopakiem i jedziemy przed siebie, a czasami idziemy na spacer
i lądujemy w jakieś galerii handlowej; spędzamy czas ze znajomymi, uprawiamy jakieś sporty np. gramy w tenisa, którego uwielbiam i jestem w niego najlepsza (ale tylko ja tak uważam:( -smutek haha). Czasami zdarzają się dni, kiedy lubię pobyć tylko w towarzystwie filmów i czekolady. Wydaje mi się że każda z nas różnie spędza czas wolny
i nie potrafi tak po prostu napisać jednego scenariusza;)

10. MASZ MOTTO ŻYCIOWE? JEŚLI TAK TO JAKIE?
'Uśmiechnij się do życia, a ono w zamian uśmiechnie się do Ciebie'

11. JAKI BYŁ TWÓJ OSTATNI ZAKUP (KOSMETYK, ODZIEŻ)?
maska napinająca biust Esotiq formula (może będę miała biust jak Dżoana Krupa haha)

moje pytania:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Ulubiona część garderoby?
3. Ulubiony kolor?
4. Co wzięłabyś na bezludną wyspę? (max 3 rzeczy)
5. Kto był Twoim idolem w czasach podstawówki?
6. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
7. Twoje największe marzenie?
8. Ulubione perfumy?
9. Twój ulubiony film?
10. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
11. Co byś w sobie zmieniła?

nominuję do odpowiedzi:
1. Her Little Escape
2. Misangi
3. Kobieta z filiżanką kawy
4. Rasz
5. a Blonde Girl
6. alterKaro
7. Katja
8. mylife-Tasia
9. biszkopcik86
10. Malwina Julia
11. Miśka Grabowska

czekam na Wasze posty, XOXO

22 komentarze:

  1. Hej kochana :) dziękuję za nominację, ale jakoś nie lubię pisać o sobie hihi :) a co do Twoich odpowiedzi, też lubię czasem zrobić coś fajnego, pójść na długi spacer albo po prostu oglądnąć dobrą komedię romantyczną przy kubku kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, zbierałam się i jakoś poszło... może się namyślisz;) chętnie poczytam ;) / jak kakao to tylko piżamowy dzień!

      Usuń
  2. Anonimowy13:56

    notka z humorem, jesteś piekna a do tego inteligentna i błyskotliwa:) życzę ci tego mieszkania w trójmieście:) a które miasto dokładnie????:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:04

    ja też lubię lasagne!;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:11

    fajna ta maska do biustu? zrób jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska jak maska:D nie oczekuję jakiś efektów, ale jeśli będzie o czym pisać to po zużyciu napiszę notke:)

      Usuń
  5. dzięki za nominację! :) postaram się w następnej notce co nieco skrobnąć ;)
    do punktu 7go powinnaś dopisać "sesja zdjeciowa z Karo" ;) haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurdeeee:( zapomniałam ;D niedługo trzeba będzie coś podziałać :*

      Usuń
  6. Ale pomysł! :)) zadanie bedzie wykonane na 100% przez Her Little Escape :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:54

    Trochę skromności i pokory nikomu jeszcze nie zaszkodziło. To fajnie, że codziennie dostajesz kwiatki i czekoladki, ale nie musisz sie tym tak chwalić, niebawem już nic nie zostanie tylko Twoją prywatnością. A te rzeczy materialne, ktore posiadasz? Pomyśl sobie teraz, że urodziłaś się w biedzie, gdzie do wszystkiego musisz dochodzić sama, walczyć by być zwycięzcą. I takich ludzi się ceni, kiedy cieszą się nawet z najmniejszych rzeczy. A nie dziewczyna, która ma bmw, bo tato jej kupił, albo znowu dostaje biżuterię z Aparta od swojego chłopaka. Czy w dzisiejszym świecie na prawde liczą się tylko rzeczy materialne, marki, drogie prezenty? Powoli zatracamy się w tym wszystkim, bo ważniejsze by mieć najmodniejszy ciuch, a nie coś w głowie, empatię, pomóc komuś w potrzebie (mówię tu o prawdziwej potrzebie, nie pocieszaniu koleżanki po tym, jak nie zdążyła na wyprzedaż w cuprum arenie). Nie rozumiem blogerek modowych i ich przesłania, doradzania, wielkich guru, które opisują co i jak trzeba zrobić w życiu. Kiedys tego nie było, a i tak kobiety umiały znaleźć sobie faceta, nie wychodziły gołe i goliły nogi. Więc o co tak na serio w tym chodzi i po co to wszystko... Licze, ze uzyskam od Ciebie odpowiedz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytanie ze zrozumieniem też nikomu jeszcze nie zaszkodziło:) jeżeli ktoś się chce przyczepić to przyczepi się do wszystkiego:) napisałam że chodzi o przyjemności bez okazji:) nie chodzi o to, że dostaję coś materialnego codziennie, a o te sentymentalne i radosne chwile, bo jestem szczęśliwa codziennie dzięki nim. uwierz mi że jest milion rzeczy które nigdy nie trafiły na instagram itp. portale; nie pokazuje wszystkiego, nawet jeśli jest to coś czym mogłabym się pochwalić- dlaczego? bo jest to tylko dla mnie, więc nie wygraniczaj mi prywatności. jeżeli ci nie pasuje co pokazuję lub o czym piszę to tu nie wchodź, nikt cię nie zmusza:) nie chcę być niczyim guru to niedorzeczne;p Następna sprawa poruszona przez ciebie: owszem nie urodziłam się w biedzie, ale nie ma tu nic do rzeczy, bo każdy widział mnie zapieprzającą po 12 godzin w sieciówce i co? może powiesz mi że siedzę na dupie? jeżeli zazdrościsz mi czegoś to też idź do pracy, bo to co dostaję od rodziców to jedno, a to co zarobiłam i kupiłam za swoje to drugie:) oprócz tego mam wiele innych zajęć które przynoszą mi pieniądze więc skończ z tym co się ceni a co nie:) i skąd możesz wiedzieć czy nikomu nie pomagam? nie chcę robić z siebie matki teresy, ale widzę po komentarzu że wgl mnie nie znasz:) ps: nie mam bmw hahaha również pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimowy19:04

      Asia 1 anonim 0 :)

      Usuń
  8. Pamiętasz jak mówiłam Ci o filmiku z tymi torebkami w Lidlu? Jeśli jeszcze nie oglądałaś, to życzę miłego oglądania :D

    https://www.youtube.com/watch?v=cvD797JwOdw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mi serce zaczęło mocniej bić :O co za hołota :D

      Usuń
  9. Anonimowy00:21

    odpowiedź też na te twoje pytania, ja jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. miałam taką nazwę na innych portalach i podpięłam to wszystko razem:) 2. buty 3. mam kilka: biały, czarny, różowy i szary 4. dużo kremu, kawę, kapelusz 5. sarah connor 6. bez pudru matującego 8. gucci rush czerwone i versace crystal noir 9. zielona mila 10. anastazja ;)))

      Usuń
  10. congrats on your nomination dear!!! your blog is amazing!! im impressed!!!so beautiful1 you look amazing too!! i really like your style!! im following you on gfc and instagram!! it would be perfect if you could visit mine and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe odpowiedzi!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne odpowiedzi, gratuluję nominacji :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też tak właśnie mam że super że mnie ktoś występuje ale niestety nie korzystam z tych nominacji, brak czasu na to nie pozwala :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)