15.10.2014

GREY


Hejka ;* Po dość długiej przewie między postami, która była spowodowana wieloma zajęciami i totalnym brakiem czasu... Wracam do Was z nowym outfit'em :) Lubicie takie dni, kiedy deszcz jest przeplatany słońcem? Nad moim miastem dzisiaj zapanowała taka właśnie pogoda. W takim razie co ubrać na taki ciepły dzień?  Ja wybrałam casual'ową sukienkę z krótkim rękawem, a na nią założyłam dresowe ponczo (rodzeństwo mojego dresowego płaszcza, który prezentowałam Wam w tym poście: > klik <). Jego asymetryczny krój sprawia, że jest bardzo ciekawy. Ponczo jak i płaszcz są dosyć grube, więc na taką pogodę nie wyobrażam sobie ubierać czegoś więcej- w takim połączeniu jest wystarczająco ciepło;)
Jak zwykle butik Obsesja mnie nie zawiódł- znalazłam tam również tą czarną torebkę. Skoro deszcz to i kalosze:)
Moje ulubione hunter'y; są bardzo wygodne i wbrew pozorom stopa wcale się w nich nie dusi. Detalami tej stylizacji są: zakolanówki i okulary; włosy swobodnie rozpuściłam. Ubieracie się czasem podobnie? Dla mnie to mój klasyk :)

życzę Wam miłego popołudnia i przesyłam buziaki ;*
instagram | modnaPolka facebook














sukienka, ponczo, torebka BUTIK OBSESJA >>>KLIK<<< | kalosze HUNTER kupione na answear.com |
zakolanówki CALZEDONIA | okulary H&M

24 komentarze:

  1. Zachwyciła mnie ta stylizacja !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:34

    oj wyglądasz super:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:38

    super to ponczo, jaka cena??

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:04

    jaką masz szminkę na ustach?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna jest ta dresowa fantastyczność!
    uwielbiam takie ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja !:)

    Zapraszam na rozdanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that piece! It looks so chic yet comfortable.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22:46

    przed ostatnie zdjęcie, mistrzostwo <3 gwiazda!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23:34

    na instagramie zdjęcie dodane 27 sierpnia to gazeta:) dostajesz za to pieniądze? gratulacje sesji w gazecie:) czy to była twoja pierwsza? xoxoxoxo heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) to nie była moja pierwsza gazeta; oczywiście że dostaję pieniądze, bo to publikacja mojego wizerunku- a publikacja nie może być for free :D

      Usuń
  10. Jaa genialny look naprawde :) świetna tunika, płaszcz do tego kalosze i skarpety, no genialnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie :) to co prawda zupełnie nie mój styl i pewnie bym się tak nie ubrała, ale zazdroszczę kaloszy i tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:51

    pisałam do tego sklepu na facebook, nie odpisują ;( moglabys jakos się dowiedzieć czy jest jeszcze to ponczo? jest ekstra*.*;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tego poncza już nie ma, wiem bo pytałam dla innej dziewczyny :( ale jeżeli się pojawi, to dam znać na blogu ;)

      Usuń
  13. rewelacja - wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look! Wszystko do siebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbieram szczękę. Jest cudnie!! ten blezer, ach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:44

    Może i noga się w hunterach nie dusi, ale- próbowałaś je kiedyś założyć na gołą nogę? Też mam huntery i wszystko w nich lubię, poza ściaganiem. Twoje też tak cieżko schodzą?

    OdpowiedzUsuń
  17. https://instagram.com/p/sAI8LNrccR/?taken-by=madamejoanne tak nosiłam huntery na gołą nogę (no może nie całkiem, bo z dłuższymi skarpetkami); schodzą ciężko- to normalne:D ale nie ma tragedii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:03

    A kupiłaś większe, czy swój rozmiar? I-jaką "techniką" udaje Ci się ściagnąć: noga o nogę, czy rękoma?

    OdpowiedzUsuń
  19. noszę 36 i kupiłam te 35/36 :) robię ten błąd i noga o nogę:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)