31.10.2014

casual friday


Witam Was kochane w piątek- w ostatni dzień października;) Jakieś plany na wieczór?
Upiorne inspiracje czy może nie obchodzicie Halloween i stawiacie na spokojniejsze wyjście do pub'u?:) Jak co dzień mamy piękną wiosnę tej jesieni i tak samo wiosenna będzie ta stylizacja;) W butiku Obsesja pojawiła się nowa kolekcja więc szybko poleciałam powybierać jakieś ciuszki. Do tej stylizacji wybrałam: klasyczne, ciemno granatowe jeansy z czarnymi,
skórzanymi wstawkami na nogawkach; czarną bluzkę ze złotym nadrukiem (złoto w każdej postaci jest na topie, motyw zwierzęcy tak samo- więc tutaj mam pakiecik) oraz narzuciłam na siebie kamizelkę bogatą w krótkie frędzelki.
Buty to czarne botki na kauczukowym obcasie- są bardzo wygodne i lekkie. Całość jest luźna; chyba każda z nas lubi takie zwyczajne połączenia. W ten słoneczny dzień nie mogło oczywiście zabraknąć okularów przeciwsłonecznych!
Tak ubrałam się w ciągu dnia, a wieczorem??  To się jeszcze okaże;) Udanego piątku i cudownego weekendu, ale pamiętajcie też o dniu wszystkich świętych (który wypada jutro), wszystkich tych którzy nas już opuścili. 

Godnie uczcijcie ten dzień chociaż na chwilę odrywając się od życia codziennego. XOXO ;)




















jeansy, bluzka, kamizelka BUTIK OBSESJA | botki, okulary H&M

24 komentarze:

  1. Anonimowy15:58

    http://3.bp.blogspot.com/-nMWrESqcoXg/VFKlxg0pc6I/AAAAAAAADBU/G3JSVvBG6kU/s1600/11.jpg

    to zdjęcie cudowne jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:46

    pięknie jak zawsze Asiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny futrzak! A ja dzisiaj do późna w pracy i nie halloweenuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej:( ale na pewno to sobie odbijesz w najbliższym czasie:*

      Usuń
  5. Obserwuję kochana! Może zechcesz u mnie zaobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz kochana :) ta kamizelka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :)
    z przyjemnością zaobserwowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow mega świetne ubrania :D kamizelka wymiata :D
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna kamizelka :)
    obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu na 100% się odwdzięczę!
    http://hepimiau.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadajesz się zdecydowanie na modelkę! :)
    http://dwieblogerki.blogspot.com/2014/11/sunday-day.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super bo zdjęcia to moje hobby, trochę działam jako fotomodelka. miło mi, dziękuję:))))

      Usuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Pasuje Ci taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamizelka mnie nie przekonuje, ale mimo wszystko stylizacja mi się podoba :)
    ja w piątek wybyłam do domu, w prawdzie na jeden dzień, ale zawsze miło zobaczyć kochane mordeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz:) mam nadzieję, że pobyt w domu był udany :*

      Usuń
  15. masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamizelka zdominowała ten look - i dobrze, bo jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizela zdominowała ten look. I dobrze, bo jest świetna;-) Ciebie jednak nie przyćmiła, za efektowna jesteś;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj kochana! bardzo mi miło :*

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)