05.10.2014

black leather


Witam Was;* Dwa ogłoszenia parafialne: W notce ze stylizacją z gali miss przez przypadek usunęłam komentarze, które nazbierały się przez cały dzień; napisałam odpowiedzi na pytania, które zapamiętałam, ale jeżeli jakieś pominęłam, a dalej ktoś jest zainteresowany tematem, to proszę o powtórzenie komentarza. Druga sprawa która mnie męczy to notki tematyczne które obiecałam, przepraszam osoby które czekają na nie, dajcie mi troszeczkę więcej czasu, bo każdy kto pisze do mnie wiadomość oczekuje czegoś innego- jestem szczęśliwa z tego powodu, że jest pewne zainteresowanie wokół mojego bloga, przysięgam
że te wszystkie notki się pojawią, ale wszystko małymi kroczkami i po kolei ;)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam drogie dziewczyny przedstawić mojego zwyklaczka na takie ciepłe, jesienne dni. Oczywiście pogoda jest zdradliwa; stąd skórzana kurtka, którą można w każdej chwili ściągnąć lub założyć;
a ta jest ciekawa na tyle, że sama stanowi element dekoracyjny w tej stylizacji. Ma marynarkowy krój, a charakteru dodaje jej dresowy kaptur. Dobrałam do niej szary sweter z wbudowanymi łańcuszkami; czarne, woskowane spodnie; moje ukochane, białe sneakersy i małą torebkę na łańcuszku podobnym do tego ze sweterka. W butiku Obsesja pojawiły się dwa sweterki tego typu
i nie mogłam się zdecydować na jeden do tej stylizacji, więc wzięłam oba. Chcę Wam je pokazać bo są prześwietne i mają ciekawe wykończenia. Są wprost idealne do dzisiejszej, luźnej stylizacji. Na ustach zagościła czerwień, coraz częściej używam takiej szminki, której wcześniej unikałam- jak Wam się podoba? Pasuje mi? :)

instagram | modnaPolka | facebook

miłej niedzieli:* XOXO!
















swetry, kurtka, spodnie BUTIK OBSESJA >klik< | buty NIKE | torebka H&M


20 komentarzy:

  1. Anonimowy14:51

    super wyglądasz w czerwieni :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:57

    uwielbiam twój styl, jest taki nie na siłe, nie ubierasz się jak choinka tylko fajnie modnie i z klasa. madamejoanne mistrz!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:00

    trochę ci skróciło nogi, ale i tak dla mnie bomba;) ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz:) pozdrawiam, http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja . Sweterek jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny sweterek :) wyglądasz extra i pasują Ci czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:24

    jakie usta *.* tylko całować mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:55

    gdzie ty kupiłaś te buty!? woooow pokaż przybliżenie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nike.com;) zdjęcie z bliska jest w jednej ze wcześniejszych notek;)))

      Usuń
  10. wyglądasz świetnie! :) bardzo dobry pomysł z czerwonymi ustami i paznokciami! super! :)

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy00:28

    super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:25

    Witam wygladasz super... Twoje stylizacje są naprawde na bardzo wysokim poziomie i z bardzo duża klasą. ALE MOJA PROŚBA JEST TAKA ABYŚ... Podawała ceny poszczególnych szmatek :) nie wiem czy mnie na to stać, a też chciałabym mieć takie stylówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej:) dziękuję bardzo za opinię- jest dla mnie ważna:) natomiast muszę napisać wprost że nie pamiętam cen wszystkich szmatek, które noszę; a dwa nie wiem czy chcę dodawać ceny każdej rzeczy; mam ciuchy i akcesoria różnych marek, od tych tańszych po droższe; to trochę snobistyczne podawać ich wartość. wyłapuj po prostu firmy (zawsze podpisuje i będę, co skąd jest) i na firmowych stronach pewnie znajdziesz ceny;) ja niestety nie spełnię tej prośby, buziaki

      Usuń
  13. Anonimowy16:37

    Witam wygladasz super... Twoje stylizacje są naprawde na bardzo wysokim poziomie i z bardzo duża klasą. ALE MOJA PROŚBA JEST TAKA ABYŚ... Podawała ceny poszczególnych szmatek :) nie wiem czy mnie na to stać, a też chciałabym mieć takie stylówki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. coooooo zajebista stylówka ! ;) <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)