10.09.2014

zaczynam!!




Wypadałoby się przywitać, ale raczej nie mam z kim... Napiszę szczerze; zbierałam się do napisania czegokolwiek na blogu już jakiś kawałek czasu, przygotowałam sobie mniej więcej plan działania- to co chciałabym pokazać swoim potencjalnym czytelnikom. Zastanawiałam się czy kolejny lifestyle'owy blog jest potrzebny i czy czymkolwiek zainteresuje ludzi;) Jednak po rozważeniu wszystkich plusów i minusów, uznałam że muszę w życiu spróbować wszystkiego i jeżeli odniosę nawet najmniejszy sukces będę zadowolona, że dotarłam do jakieś małej grupy ludzi, którzy poświęcają kilka minut swojego życia na przejrzenie moich wypocin; a jeżeli mi się nie uda zakończę przygodę z blogiem i zostawię internet dla innych, którym wychodzi to lepiej;) Póki co witam na madamejoanne.pl i zapraszam na moje następne posty które pojawią się wkrótce. Mam nadzieję, że nie zawiodę tych którzy trzymają za mnie i mojego bloga kciuki! xoxo


zapraszam na mój profil w aplikacji instagram:
KLIK






2 komentarze:

  1. Chętnie zaobserwuję i będę czekać na coś nowego :) pozdrawiam tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)