30.09.2014

wings

Hejka:) W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić bardzo miejski, a zarazem luźny outfit- pomimo wysokich obcasów, moja stylizacja jest wygodna. Na pewno znacie buty lita (sama prezentowałam podobne w jednej ze wcześniejszych notek litalook)- to wysokie platformy z klockiem, które już od kilku sezonów cieszą się dużą popularnością.
Osobiście jestem w nich zakochana; może ciężko w to uwierzyć dziewczynom które nigdy ich nie nosiły, ale są to jedne
z wygodniejszych i stabilniejszych butów jakie miałam kiedykolwiek na sobie;
a te ze zdjęć przeżyły wiele imprez oraz wyjść i dalej mają się całkiem nieźle:)

Bardzo cieszy mnie fakt, że wciąż świeci dla nas słońce; a ja mogę wybierać cieńsze ciuchy. W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam bluzkę z krótkim rękawem, która ma fajny nadruk w postaci skrzydeł na plecach. Pochodzi ona z butiku Polka- miejsca gdzie jest bardzo duży wybór wśród naprawdę modnych i dobrych jakościowo ciuchów :) Dobrałam do niej lateksowe legginsy, które tak samo jak lity są moim musthave już od bardzo dawna; kurtkę z łączonych materiałów oraz dużą czarną, ćwiekowaną shopperkę. Dodatkami w tej stylizacji są: bransoletka na czarnym, skórzanym pasku, złote pilotki
oraz opaska na włosach w czerwoną kratę, która dodaje całości charakteru, 

zapraszam na fanpage:

widzimy się niedługo w nowym poście;) XOXO ;*
















legginsy TALLY WEIJL | bluzka BUTIK POLKA >>>klik<<< | kurtka SINSAY | buty DEEZEE.pl | torebka LINDEX |
opaska TALLY WEIJL | okulary H&M | bransoletka CLAIRES

22 komentarze:

  1. Anonimowy16:31

    mega super sesja a ty piękna, xoxo ;););)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, jak ładnie i seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się! :) Skrzydła robią efekt :)
    Fajny koczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:58

    ale laska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:00

    super ta bluzka, aśka jesteś najlepsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:08

    super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetnie wyglądasz ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna fryzurka, świetna bluzka, świetne wszystko :) wyszłaś super na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Fajna kurteczka ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22:13

    te skrzydełka jak tatuaż dody ;D hehe ale całkiem fajnie się to prezentuje, stylizacja na + :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też skrzydełka skojarzyły się z tatuażem Dody :P
    Fajne miejsce z tymi oponami na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23:37

    masz wypełniacz w koczku?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaacie ale masz nogi kobieto :D super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta bluzeczka ze skrzydłami ;-) A co za nogi! Rewelacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23:33

    dawno kupowałaś te buty? szukam klasycznych czarnych iwszędzie sa tylko z cwiekami itd. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zimie będzie jakieś trzy lata :D

      Usuń
  17. dziękuję wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15:39

    Mogłabyś napisać post jak robisz tego koka? Jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, pojawi się w sobotę :)

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)