24.09.2014

white autumn


Witam Was:)
Dalej nie mogę się pogodzić ze zmianą pory roku, więc wyciągam z szafy ile wlezie i staram się przemycać do jesiennych stylizacji trochę lata. I tak właśnie powstał mój dzisiejszy outfit. Moją ukochaną biel przełamałam szarym swetrem; dodałam kremową torebkę, rudo- beżowe drewniaki i kilku kolorowy, pasujący do całości szal.
Uważam, że w podobnej stylizacji żadna dziewczyna nie przejdzie nie zauważona,
gdy podczas jesieni ludzie sięgają tylko po ciemne i smutne ubrania.
Chociaż uwielbiam czernie i granaty, to super się czuję w bieli i polecam się nią bawić:)

chętnie poznam Wasze opinie:) życzę miłego wieczoru i dobrej nocy! XOXO

ps: Nie mam zamiaru zwalniać tępa i już jutro zapraszam na post tematyczny;)













spodnie H&M | bluzka H&M | kardigan OBSESJA >>> klik <<< | torebka H&M | szal ALLEGRO | buty LASOCKI

19 komentarzy:

  1. ale świetny masz cardigan ! i szal też super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:25

    ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:27

    tobie jest we wszystkim dobrze:) cudownie Asiu ;*;* Ola z fbl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś szal ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:03

    Ale masz fajnie zawiazany szal, zawsze mam z tym problem a jak probuje cos wykombinowac to nie wychodzi, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale powiem szczerze że zarzucony na odczepnego :> fikumiku :D haha

      Usuń
  6. Anonimowy22:20

    super stylizacja;) masz świetny styl;] może zrobisz post makijażu wieczorowym?:) bo wiem z komentarzy ze będzie wkroce dzienny ;):3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak niedługo pojawi się mój makijaż dzienny-codzienny, w takim razie obiecuję także makijaż wieczorowy ;) wpadaj na bloga, któregoś dnia się pojawią te posty :)

      Usuń
  7. powiem Ci, że masz przepiękny kolor włosów! :) pięknie wyglądasz!
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super buty i torebka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji;] Mi biel kojarzy się z wiosna, ale to nie znaczy , że trzeba z niej rezygnować :) Obserwujemy? ja tak;] Zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie biel kojarzy się z wiosną i latem, póki jest bardziej słoneczna jesień, korzystam z niej:))

      Usuń
  11. dziękuję dziękuję dziękujęęęęęęę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter ;-) bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)