17.09.2014

simply


cześć! Codziennie towarzyszy nam słońce, więc i stylizacjach są jakieś letnie elementy.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam mój outfit: prosty, zwyczajny i bardzo wygodny;)

Moim i nie tylko moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w szafie kilka rzeczy typu 'must have'
przykładami z tej listy są np: nieśmiertelne jeansy i podkoszulek;
na górze mam faktycznie podkoszulek, ale na dół wybrałam jeansowe tregginsy, moim zdaniem wygodniejsze od klasycznych jeansów. Do tego dobrałam mieszczącą wszystko shopperkę
i buty do tzw. codziennego biegania- nie za wysokie obcasy.
Całość jest stonowana i nadaje się na każdą nieformalną okazję;)

życzę miłego dnia, buziaki :):*









jeansowe tregginsy H&M | koszulka H&M | buty H&M | naszyjnik KAPPAHL

9 komentarzy:

  1. Fajna codzienna stylizacja i fotki wyszły super. Ja proszę o więcej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa codzienna stylizacja :)
    Zapraszam: http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:46

    mam pytanie, jak zaczelas prace z fotomodelingiem? robisz cos jeszcze czy zyjesz z tego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze w gimnazjum byłam na castingu i dostałam się do agencji, dzięki której byłam na kilku młodzieżowych pokazach i kilku sesjach, później długo nic i dopiero w liceum znowu zaczęłam się w to bawić, odbyłam kilka castingów głównie internetowych, znowu dostałam się do agencji; konto na maxmodels- może to śmiesznie brzmi ale to dzięki temu portalowi, umówiłam się na wiele sesji. Bardzo dużo działałam i działam na zasadzie promocji mojej i fotografa- tak dla zabawy, ale mam kilka fajnych projektów za sobą i wiele umówionych przed sobą, aktualnie zrobiłam lookbook dla sklepu z torebkami, czekam na publikacje:) a na pytanie czy z tego żyję? HAHA niestety, nie jestem profesjonalną modelką i pieniądze które mam ze zleceń to małe kieszonkowe;)

      Usuń
    2. Anonimowy21:17

      a pracujesz gdzies?

      Usuń
    3. pracuje, jednak nie jestem zatrudniona u nikogo obcego :)

      Usuń
  4. ale extra buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja ;)) bardzo mi się podoba torebka i spodnie :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:00

    Super jesteś ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)