14.09.2014

rebel look

HEJ! :) Strasznie mi miło, że już spotkałam się z tak sympatycznym odbiorem:) Jak co wieczór, a zwłaszcza niedzielny; mam czas na przeczytanie wszystkich maili i wiadomości, a dziś dostałam wiadomość nietypową!!! Ponieważ dotyczyła mojego bloga;)) Była to prośba o rozwinięcie stylizacji z pewnego zdjęcia które widnieje na instagramie, oczywiście z miłą chęcią pokażę więcej zdjęć i opiszę ten look.  >INSTAGRAM< fotka:




Stylizacja bardzo prosta i wygodna; na sobie mam czarne z legginsy z lycrą;
krótki, biały top oraz koszulę w czarno-białą kratę.
Koszula jest trochę większa niż zawsze kupuję ponieważ kupiłam ją głównie
z założeniem noszenia rozpiętej i tworzącej właśnie taki, luźny look.
Ponieważ jest większa- jest też dłuższa, co mnie cieszy, bo oprócz rozpiętej i puszczonej,
bez żadnych problemów mogę ją zawiązać na wysokości bioder, co też mi się podoba:)
Do tego oczywiście sneakersy i czarna torba na ramię.

W tym dniu z makijażem było różnie bo chwilami chodziłam z ustami
w kolorze NUDE, a chwilami BORDO






legginsy HOUSE | top NEW YORKER | koszula RESERVED | sneakersy NIKE | torebka MOHITO



słodkich snów, dobranoc ;*

24 komentarze:

  1. ale super wyglądasz, powodzenia w blogowaniu :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://www.paulaes.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta stylizacja :) masz świetny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną koszule :) fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszula jest rewelacyjna <3 całość bardzo mi sie podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, niestamowita stylizacja!
    moze obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, dzięki:) ja już obserwuje:)

      Usuń
  6. Anonimowy19:39

    Jest co podziwiać ,za własne zdanie masz mega plusa, i odwage też !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a odwagę do czego?:D

      Usuń
  7. Anonimowy23:49

    uwielbiam twoje stylizacje, śledzę na instagramie i fbl;) cieszę się że zdecydowałaś się na bloga, dobrze ci idzie, życzę powodzenia;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! zapraszam w takim razie częściej;)

      Usuń
  8. Anonimowy02:13

    jesteś taka piękna*.* powiedz sama robiłaś włosy? są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, włosy w lubinie, w salonie hair line u Marty Tadli ;p

      Usuń
  9. uwielbiam koszule w krate < 3333 cudna stylizacja, piękna !!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:58

    Przecudnie:**♡ marta tadla:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetną figurę! :)

    http://panorama-ksiezycowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)