17.09.2014

inspirations: makeup

Cześć! Zapraszam na post poświęcony makijażowi.

Pewnego dnia razem z Darią postanowiłyśmy zrobić sobie sesję, powiem szczerze: do robienia zdjęć zawsze byłam ostatnia; bałam się żebym nie zepsuła tych zdjęć, ale muszę przyznać, że efekt końcowy nie przeraził mnie tak bardzo jak myślałam, wręcz przeciwnie:)

Jednak zanim fotki, zabrałam się za makijaż... Zainspirował mnie rosnący u Darii w kuchni wrzos. Co prawda makijaż na zdjęciach nie prezentuje się zbyt fioletowo, może ze względu na światło i obróbkę zdjęcia, ale musicie uwierzyć na słowo że ten makijaż to wrzosowe smoky z dodatkiem bordo- które świetnie podkreśliło Darii oko;)











Przy robieniu makijażu użyłam:
*matującej bazy pod makijaż INGLOT
*fluidu REVLON
*fluidu ciemniejszego do konturowania twarzy MAC
*pudru w kamieniu RIMMEL
*brązera w kulkach AVON
*ceni do brwi SEPHORA paletka: #247172
*cieni do powiek SEPHORA z dużych palet
*tuszu do rzęs L'OREAL million lashes black
*pomadki RIMMEL z serii Moisture Renew 705 let's get naked


Życzę miłego wieczoru i dobrej nocy ;) xoxo




12 komentarzy:

  1. no no, wyszło nieźle :) liczę na jeszcze jakąś współpracę jeśli chodzi o makijaż :D

    http://ribbonandpaperbykaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi mistrzu :* Karo musisz mi zrobić mały kurs na fotografa! żebym nie kaleczyła zdjęć haha;) wiesz, że zawsze z chęcią ci pomogę! tylko ciężko jest nam się zgrać w jednym terminie! -.- aproooopossss wiesz, że dalej nie odebrałam swojej prostownicy od tego gościa? hahaha nie mam kiedy :O

      Usuń
  2. Anonimowy23:15

    pięknie ;O:O

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! swietny zestaw, wygladasz bosko.
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:22

    kochana, to jest wrzos, a nie lawenda:D
    makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha właśnie coś mi nie pasowało, już sama zglupiałam :D niech juz tak zostanie, miała byc lawenda, ale rośnie wrzos i tak dobrze i tak haha

      Usuń
  5. Makijaż bardzo w moim stylu! Przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo śliczny makijaż, bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:48

    Asia! Tak przed zblizajacym sie dniem chlopaka zrob post jakie prezenty dostawal Twoj mezczyzna na dzien chłopaka i urodziny! Plisss

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)