22.09.2014

HELP! dzień chłopaka


hej!;) nie wiem czy ktoś czeka na mój eco post, jeśli tak to bardzo przepraszam, ale post musi się opóźnić, ponieważ nie mam jeszcze zdjęć:(  jak tylko je dostanę, pojawi się notka!:) Mam fajne przepisy na domowe kosmetyki!
Większość z Was pewnie już je zna, jednak mimo to przedstawię je
bo może znajdziecie tu inny przepis lub całkiem coś nowego;)

Tymczasem zajmę się następnym tematem:) Dostałam w komentarzach prośby o zrobienie jakiś konkretnych postów;
była prośba np. o notce, w której napiszę prezentowe inspiracje na dzień chłopaka:)

Wybacz Adam, ale napiszę to: faceci są prości! Zadowolą się wszystkim byleby to było od naszego serducha! I nie ważne czy zabierzesz go do kina, czy zrobisz mu laurkę z waszymi zdjęciami- to on się tym zadowoli; pod warunkiem oczywiście, że w kinie będzie emitowany film z gatunku który ON lubi, a nie ty:) to nie czas na harlekiny. Pamiętajcie też żeby nie tylko w ten dzień, ale w każdy dbać o swoich facetów, oni tego potrzebują tak samo jak i my,
więc jeden dzień lub dwa w roku (wliczając jego urodziny) mu nie wystarczą.

Wracając do tematu prezentu; mój chłopak i w tym roku dostanie coś sentymentalnego i rzecz nie przekraczającą budżetu upominku:) Rzeczy materialne typu zegarki czy sprzęty elektroniczne zostawiam na urodziny, jednak to jest moje zdanie              i oczywiście jeżeli chcesz oraz dysponujesz jakąś konkretną (często dużą) sumą pieniędzy to kup mu PSP-
będziesz miała wtedy wolne :D Rok temu mój Adam dostał słoik z jego ulubionymi słodkościami
 i spersonalizowaną czapkę, potem z tego co pamiętam jedliśmy kolację w jego ulubionej knajpie. Nic trudnego!:)

PREZENT?
Jeżeli twój chłopak chodzi na siłownię kup mu odżywki, jada ich pewnie całą masę
to mu się przydadzą, a jeśli nie chodzi to kup mu karnet w któreś z lepszych siłowni-
bo siłownia to samo zdrowie, wyjdzie mu na dobre;) A jak nie na siłownie to może karnet na mecze? Ręczna, nożna, siatka? Może jest maniakiem komputerowym- nowa gra? Pracuje w biurze? Kup mu biurkową, mini perkusję albo golfa- nie będzie się nudził :D A może lubi gotować? To kup mu zabawny fartuch lub książkę kucharską z przepisami od ulubionego kucharza;
butelkę dobrego alkoholu, cygara lub czekoladowy telegram;)

WYCIECZKA? WSPÓLNY WYPAD NA...
paintball! na pewno sprawisz mu przyjemność tym, że będzie mógł sobie postrzelać; zbierzcie się z koleżankami zabierzcie swoich chłopaków i jedźcie razem, zabawa gwarantowana! A może prawdziwa broń i większe emocje? Zabierz go na strzelnicę. Chyba, że chciałabyś dać mu coś spokojniejszego... Spa we dwoje: masaż albo inny zabieg kosmetyczny:
nie ma fajniejszej formy relaksu jak masaż, a seanse dla zakochanych są super
i nie jest powiedziane, że to pomysł tylko na walentynki;)


Sprawdzony scenariusz na takie okazje i mały budżet?
cukiernia, pyszne desery, spacer oraz wyciszony telefon.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam i będziecie pewniejsze siebie,
że zadowolicie tego jedynego:) Po dniu chłopaka czekam na wiadomość od autorki komentarza;)

miłego dnia! XOXO

czekoladowy telegram: chocolissimo.pl



18 komentarzy:

  1. Anonimowy14:33

    mega przydatny post! fajnie piszesz:) a skąd można zamówić taki telegram?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się:) wpisz w google czekoladowy telegram wyskoczy ci strona która się tym zajmuje, w 24h przywozi kurier na wskazany adres:)

      Usuń
  2. Anonimowy16:00

    karnet na siatkę:) no tak teraz będzie w modzie hehe, ale tak ogólnie bardzo fajny post:) pozdraiwma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda na pewno przybędzie sezonowych fanów haha:D dzięki!!;)

      Usuń
  3. Ja tam zawsze mam problem z czymś takim ..;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moze akurat wypróbujesz któryś z moich gotowych pomysłów hihi pozdrawiam rownież :)

      Usuń
  4. ja zrobię mu jego ulubione danie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na pewno będzie szczęliwy, takie rzeczy cieszą najbardziej:)

      Usuń
  5. a jak ktoś ma ochotę na coś własnoręcznego, ale nie bardzo wie jak się za to zabrać, może do mnie zaglądnąć w sprawie karteczki z tej lub innej okazji :)
    http://ribbonandpaperbykaro.blogspot.com/

    post fajny :) zawsze podobały mi się te telegramy, ale zawsze było za późno żeby je zamawiać :P może tym razem zdążę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że tak!! niech wchodzą, oglądają:) /kochana te telegramy przychodzą w 24h!!:)

      Usuń
  6. Anonimowy21:19

    masz super bloga!! to była bardzo dobra decyzja o założeniu go:) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi! dziękuję i zapraszam w takim razie częściej:)

      Usuń
  7. Anonimowy00:09

    dzięki tobie zabiorę chłopaka na paintball! w ogóle o tym nie pomyslalam! dobry pomysł, będzie super;););)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy06:54

    Autorka komentarza nazywa się Magda Madej, która bardziej szukała inspiracji na prezent na urodziny. Jednak postawiłam na trochę droższe prezenty i kupiłam g-shock'a. Dziękuję za post, bo i tak był bardzo przydatny:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszzzzzz ty wariatko!!! haha to cieszę sie:) ale zaskoczenie :) buziaki

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)