19.09.2014

elegancka krata



Hejka! Chciałabym wam dzisiaj pokazać mój set z koszuli w kratę i asymetrycznych szortów.
Uwielbiam koszule, a ta to jedna z moich naj. Do tego dobrałam buty typu oxford,  kopertówkę na ramię i kapelusz w kolorze czarnym oraz naszyjnik z kamieniami. Całość jest miejska, elegancka ale i bardzo wygodna; możemy się tak ubrać na każdą okazję: lunch, spacer czy randkę.

Miłego dnia i cudownego rozpoczęcia weekendu!;)
xoxo








koszula: H&M | szorty: ZARA | buty: LASOCKI | kapelusz: ALLEGRO
 | kopertówka: H&M | naszyjnik: HOUSE




57 komentarzy:

  1. Anonimowy13:46

    super!!! masz wyczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :) koszula najlepsza :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęcia całego zestawu :) Ale wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez przypadek stacilam te zdjecia z komputera :( te to są ostatnio modyfikowane i je odzyskałam przez program... ale może jeszcze da sie cos zrobic i dorzucę zdjec :) dziekuje kochana!:*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:50

      dokładnie! Asiu, jesteś przepiękna!

      Usuń
  5. Anonimowy23:22

    mogłabyś zrobić notke o kosmetykach których używasz na codzien? jaki fluid, puder itd. i fajna by była notka jak się ubrać na rozmowe o prace, tak żeby nie była to zwykla koszula i czarne rurki ::D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne nie ma sprawy ;) ale wszystko w swoim czasie :> plany na najbliższe notki mam, zresztą też wyłapane z maila lub z komentarzy ;) zaglądaj na bloga:) buziaki

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz :) chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ale śliczna jesteś!
    pytałas o obserwację - ja już :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula mi się podoba :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, zacznij obserwowac i daj znac :)
    http://lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula ;P tee kolory są śliczne takie "żywe" ;D
    Obserwuje też ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna koszula *,*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja Kochana!:* www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba to połączenie, wszystko wyglada dobrze! :)
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula w kratę zawsze świetnie wyglada;)
    również obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz nieziemsko! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, ja również bardzo lubię koszule :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie muszę sobie kupić koszulę w kratę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz :) wszystko do siebie idealnie pasuje, i kapelusz, i koszula, i cała reszta!
    Pozdrawiam!

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, miło mi że się podoba:))

      Usuń
  19. cudne szorty ;)
    pytałaś o wspólną obserwacje, ja już teraz ty ;)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylówka, wszystko idealnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22:51

    widziałam cię dzisiaj w galerii, zalatana z paierami, telefonami..... kobieta biznesu normalnie, jak się wkręciłaś w taką prace? ty jesteś jakism ogranizatorem czy coś? bo rozumiem ze taka wystrojona za kulisami bylas z tej eko imprezy? odpowiedz proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieta biznesu haha dobre;p organizatorem nie jestem, ale od kuchni wszystko co trzeba to robię ;) akurat dzisiaj fakt było duże zamieszanie, obsuwa w scenariuszu,problemy z nagłośnieniem, więc trzeba było naprawić sytuację i wyrobić się w czasie;D praca fajna, ale dorywcza, zlecenie raz na jakiś czas;) jak się dostałam? jedna z moich agencji w której jestem zatrudniona zajmuje się takimi eventami ;) zapraszam jutro, też będzie ciekawie ;)
      zapraszam też na bloga w poniedziałek, będzie podsumowanie eco weekendu :) i fajne przepisy na kosmetyki :>

      Usuń
  22. Obserwuję, pozdrawiam : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/
    Masz ładne włosy i cudne piegi!!! <3
    Koszula też rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* również pozdrawiam;)

      Usuń
  23. poluję na taką koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy00:17

    tez bym chciała robic cos ciekawego, zazdroszcze ci tego ze masz te sesje czy wlasnie takie zlecenia:) a skad masz ta sukienke w która bylas obrana?:) dzięki za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzaj ;p reserved, pojawi się na blogu w poniedziałek ze zdjęciami z eventu :>

      Usuń
  25. koszula w kratę, kapelusz... uwielbiam!
    Dodałam bloga do obserwowanych, może też zaobserwujesz? Pozdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladasz super slicznie! :) Wyjatkowo ladny zestaw! Zwykle nie przepadam za takimi koszulami, kojarza mi sie z takim ''cowboy style'', zaczarowalas, zrobilas z tego miejski szyk, super!
    Dziekuje pieknie za odwiedziny! Rowniez obserwuje! Bardzo mi milo!
    <3
    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bardzo ładnie dobrane!
    Śliczne buty, kapelusz i koszula razem wygląda to bosko.
    Także obserwuję.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczna stylizacja.dzięki z komentarz.Również obserwuję http://www.magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kapelusze, Twój jest przecudowny, a cała stylizacja idealnie dobrana! ^^
    Zaobserwowałam i mam nadzieję na rewanż. ;)
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczna koszula <3

    może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny zestaw, a buty oxfordki uwielbiam, ostatnio zazwyczaj chodzę tylko w takich :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy01:01

    hej piękna! kiedy mogę sie spodziewać notki o twoim codziennym makijażu? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)