25.09.2014

domowe mini spa

Cześć!!:) Zapowiedziałam wczoraj post tematyczny i tak postanowiłam, że będzie on kosmetyczny. Zapraszam więc do przeczytania mojej notki i do zapoznania się z krótkimi opiniami, na temat przedstawionych produktów. Wybrałam tylko 5 produktów (z czego dwie to maski), które są jednymi z moich ulubionych i zawsze mam je w domu, więc są to sprawdzone i godne polecenia kosmetyki, a do tego nie obciążają zbytnio naszej kieszeni:)

Każda z nas kiedy ma wolną chwilę w domu, lubi o siebie zadbać. Puszczamy fajny film, lub relaksujemy się przy muzyce czy książce- robię też tak i ja.:) W składzie mojego mini spa nie może zabraknąć oczywiście maseczek; uwielbiam maseczki, a niektóre oprócz świetnego zapachu są bardzo dobre i naprawdę dają efekty! Przyzwyczaiłam się, że kiedy mam maskę na twarzy, zajmuję się paznokciami stąd zmywacz i lakier. Dodatkowo do notki dorzucam balsam do ust, który jest świetny i ma ładny, delikatny kolor.


Produkt pierwszy: maseczka MONTAGNE JEUNESSE 
głęboko oczyszczająca z białej czekolady (15g)
 Ta maska to mój osobisty hit, tak jak producent napisał na opakowaniu, tak jest w rzeczywistości- dogłębnie oczyszcza naszą skórę i do tego pachnie tak, że ma się ochotę ją zjeść:) Nie podrażnia skóry; nie wysusza; nie uczula; ładnie zastyga; wydajna; dobrze zmywalna. Maseczka z zawartością kaolinu (kaolin: należy do glinek kosmetycznych, które mają działanie bakteriobójcze); masła kakaowego i shea.
Pozostawia się ją na skórze ok. 15-20 minut, zaleca się stosowanie raz w tygodniu.

moja ocena: 5/5 CENA: 6,50; drogeria: DOUGLAS


Produkt drugi: maseczka MONTAGNE JEUNESSE
złuszczająca z miodem i kryształkami cukru (15g)
Jak wszystkie produkty tej firmy, maska ma cudowny zapach; pobudza; pozostawia skórę wyjątkowo gładką; regeneruje dzięki zawartości olejku arganowego. W składzie widzimy również passiflorę (passiflora: kwiat, którego ekstrakt działa odprężająco, przeciwdziała podrażnieniom, nawilża i regeneruje) i odżywcze sole z Morza Martwego.
Zanim umieścimy ją na skórze należy zamkniętą saszetkę włożyć na minutę do gorącej wody.
Pozostawia się ją na skórze ok. 10-15 minut, zaleca się stosowanie raz w tygodniu.

moja ocena: 5/5 CENA: 6,50; drogeria: DOUGLAS


  Produkt trzeci: zmywacz do paznokci INGLOT
oczywiście bez acetonu:) (100ml)
 Inglot słynie z bardzo dobrych kosmetyków, jednak od ich kolorowych kosmetyków wolę akcesoria; bazy pod makijaż; kremy do demakijażu lub właśnie zmywacze do paznokci.
Co go cechuje? Zawiera witaminy A, E; wyciąg z nagietka oraz specjalny kompleks nawilżający. Szybko i sprawnie radzi sobie nawet z najbardziej intensywnymi kolorami; wydajny; nie drażniący zapach.

moja ocena: 5/5 CENA: 14,90; drogeria INGLOT




Produkt czwarty: lakier do paznokci: MANHATTAN 
(11ml) najlepszy lakier do paznokci z kategorii od tych tańszych producentów; ekstremalnie trwały, wzmacnia paznokcie dzięki ekstraktowi lotosu; roztacza trwały połysk koloru; dobre krycie- nie odpryskuje, nie odchodzi od płytki paznokcia; wystarcza nawet jedna warstwa!! I CO NAJWAŻNIEJSZE: NAPRAWDĘ SCHNIE W 60 sekund!! (powiedziałabym, że nawet krócej); wygodny pędzelek; wydajny. Dostępny w wielu kolorach.

moja ocena: 5/5 CENA: 12 zł; drogeria ROSSMANN




Produkt piąty: balsam do ust: YVES ROCHER
(7ml) Nawilżający balsam ze słodkim, morelowym zapachem; połyskuje; nadaje bardzo delikatny kolor połączenie pomarańczowego z cielistym; natychmiastowa poprawa stanu skóry warg: są gładsze i delikatniejsze; ważna przez 18 miesięcy od otwarcia; wydajna; podręczne i zgrabne opakowanie; tworzy obronę przed promieniami UV;
dostępna w 4 kolorach.

moja ocena: 5/5 CENA: 9,90; drogeria YVES ROCHER


Życzę dobrej nocy, XOXO ;*



15 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie zmywacz do paznokci. Bardzo lubię produkty z Inglota :) może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, specjalnie założyłam konto żebym mogła Cię subskrybować :D mam nadzieję, że wszystko się szybko rozkręci i się nie poddasz :) P.S. z niecierpliwością czekam na następne posty, bo poprzednie już znam na wylot :D pozdrawiam i całuję M. Szczerbińska ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci kochana!!! mam nadzieje, że nie zawiodę hihi:D maskara tak mi miło!!;) buziaki i mam nadzieje na jakieś spotkanie:))):**

      Usuń
  3. Anonimowy23:48

    nigdy nie używałam tych maseczek, pojde kupic i wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz napisać mi pózniej komentarz, jak wrażenia:)

      Usuń
  4. Anonimowy01:31

    co poradzisz na trądzik??? wiesz coś na ten temat? bo ja już chyba wszystkiego wypróbowałam :(:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nic nie wiem w tym temacie, wiem tylko tyle, że są dobre jakieś tabletki, ale o jakie chodzi to też nie mam pojęcia:( dermatolog:p

      Usuń
  5. jestem bardzo ciekawa balsamu do ust YVES ROCHER, chyba go kupię przy okazji!
    xoxo
    zapraszam do siebie, może obs?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz mi potem napisać swoją opinię w komentarzu:))))

      Usuń
  6. lakiery z manhattanu są świetne! Jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, ja dzisiaj wieczorkiem zrobię sobie spa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że trzeba się wybrać do Douglas po te maseczki!:) Pozdrawiam!:)
    Zapraszam również na mój blog: http://ilikeshoppingbyiwona.blogspot.com i kanał na Youtubie: https://www.youtube.com/watch?v=k9ZUw-rbgPg&list=UUIwnI6Cpt2-R3rZOjVAydBg

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)