11.09.2014

babie lato



HEJ HEJ HEJ

Na początek przedstawię swój mały plan;) mianowicie: chciałabym stworzyć taki mały przewodnik miejsc wartych odwiedzenia- restauracje, butiki, galerie handlowe, galerie sztuki i wszystkie inne miejsca, które będę uważała za godne polecenia, tym samym odrzucać miejsca, w których byłam i wiem że więcej tam nie wrócę; oczywiście po kolei i małymi kroczkami (przecież nie będę teraz specjalnie jeździła po wszystkich knajpach w Polsce i pisała bzdurnych recenzji:D). Wszystko to przeplatać będę swoimi stylizacjami i ulubionymi rzeczami bez których nie funkcjonuję, tłumacząc: OutfitOfTheDay numerem jeden na moim blogu, kolorowe kosmetyki i zabiegi kosmetyczne.

Moją pasją jest fotomodeling czyli profesja dla niskich dziewczyn hihi :) Co tu dużo mówić, bardzo polubiłam siebie odkąd pozuję do zdjęć, a pozuję dobrych kilka lat, stąd też pojawiła się pasja do makijażu; nie jestem profesjonalną wizażystką, bo do dzisiaj kiedy mam jakąś sesje korzystam z usług zaprzyjaźnionych wizażystek, ale pewne triki znam, umiem pomalować siebie czy koleżanki, więc chciałabym też przedstawiać tutaj to co wymaluję komuś na twarzy oraz (przy okazji wracając do pierwszego akapitu) recenzować kosmetyki użyte przy owym makijażu. Aktualnie zajęłam się czymś co w dużej mierze łączy się z moją pasją i wiem, że już niedługo pochwalę się tym i na blogu i w sumie wszędzie indziej, już jestem szczęśliwa, bo wiem że 'już jedną nogą' odnoszę sukces. Także sporo tego jest, nie od parady będę nazywać tego bloga life-style'owym, będzie tu wszystko i nic, z czasem może dojdzie tu coś jeszcze, ale najpierw Boże spraw żebym wywiązała się ze wszystkiego tego co tu napisałam, a napisałam wiele; bo mam dużo pomysłów, jednak czy w praktyce będę w stanie to wszystko spełnić? Czas pokaże.

Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej stylizacji, którą przygotowałam już kilka dni temu,
kiedy rozpieszczało nas słoneczko a nie deszcz, jednak kiedy znowu pogoda się
poprawi wiem, że założę podobne rzeczy i z czystym sumieniem mogę to zaprezentować :)


Wrzesień, mimo już chłodniejszych wieczorów, dalej jest kalendarzowym latem, a ja korzystam z lata jak najdłużej; jeszcze do października w doborze garderoby biorę pod uwagę cieńsze rzeczy, dodając tylko do nich sweterki i marynarki. Dlatego właśnie przygotowałam jasną, na pozór letnią stylizację 2w1, którą można interpretować na wiele sposobów, bazą tej stylizacji jest spódniczka i top w bardzo modnej bieli. Wybrałam do tego moje ulubione, najwygodniejsze szpilki sandałki- ubiorę się tak prawdopodobnie do popołudnia, natomiast kiedy przychodzi ochłodzenie wskakuję w sneakers'y i dobieram krótki sweterek. Lubię łączyć ze sobą wiele kolorów w postaci dodatków, uważam że stylizacja nie jest wtedy taka oczywista i nudna ;)

Niestety dzisiaj przywitało mnie 18 stopni, więc wskakuję w kalosze i życzę miłego dnia!

DETALE: okulary przeciwsłoneczne 'lustrzanki',
złoty zegarek,
naszyjnik z zielonymi kamieniami,
cytrynowa kopertówka na złotym łańcuszku.















spódnica i top STRADIVARIUS | szpilki ZARA | naszyjnik LINDEX | kopertówka H&M
| zegarek GLITTER | okulary ALLEGRO | sweterek RESERVED | sneakersy NIKE

do paznokci użyłam białego lakieru firmy H&M


XOXO

19 komentarzy:

  1. Oba zestawy świetne, ale bardziej podoba mi się ten drugi. Woow <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek. Uwielbiam taki kolor.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:35

    Super stylizacja ! Przepiekne buty, na pewno bede do Ciebie zagladala. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:20

    Bez sensu, że ksywkę skopiowałaś od Maff... już jest blog 'madamejulietta', a przyznasz, że do złudzenia przypomina to Twoja nazwe. Kolejna, która chce być blogerką, kolejna ta sama twarz, te same ciuchy i zdjęcia, które są na setkach blogów. No ale są 2 rodzaje ludzi, Ci którym wystarcza życie prywatne i zdjęcia z wakacji wolą umieszczać w albumach rodzinnych oraz tacy, którzy mają potrzebę dzielenia się całym swoim życiem w internecie. Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieprzenie. gdybyś znała Asię dłużej wiedziałabyś, że nikogo nie kopiuje ;) nie ważne czy chodzi o nazwę bloga czy stylizację...
      p.s.
      niektórzy mają tak fajne życie, że po prostu mogą się nim dzielić w sieci, wiedząc, że innym będzie się podobało. ty najwyraźniej takim życiem nie możesz się pochwalić skoro piszesz bzdury z anonima ;)

      Usuń
    2. niczego nie kopiowalam, sprawa wyglada tak: prowadziłam fbl i instagram jako madamejoanne, oprócz tego wszelkie inne konta na portalach i w aplikacjach tez maja ten nick, dlatego łatwiej mi było bloga nazwać tak samo niż wszystko zmieniać i robić sobie nie potrzebną robotę:) a to ze do złudzenia przypomina nazwę bloga maff to prawda , bo każda madame bedzie kojarzona z Julią. dobrze że wlasnie tak nie mam na imię hahaha / nie dziękuję, jeśli to rzucone powodzenia jest szczere, natomiast jezeli nie chcesz oglądać tego co wrzuca ta druga grupa ludzi to po prostu nie wchodź:) buziaczki

      Usuń
  5. Anonimowy18:12

    Odezwal/a sie najmadrzejsza... jak tak lubisz swoje prywatne zycie to spieprzaj sie nim cieszyc i nie ogladaj innych zycia na blogu.. bo tylko zazdroscisz tych ciuchow i urody !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aśka twój blog każe mi pokazać "że nie jestem automatem" :(

    Czekałam na tego bloga tyle czasu haha :D Jak będziesz we Wrocławiu to daj znać, zrobimy jakiś ołtfit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha a może jesteś:D cieszę się Karo:* mam nadzieje, że nikogo nie zawiodę! bo okaże się że u mnie zmuła hahaha:D jak będę to coś zadzialamy

      Usuń
  7. sweterek jest przecudny :) bardzo podoba mi się szczególnie ta druga odsłona :)

    http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:04

    piękna Asia ! :*** trzymam za ciebie kciuczki ! :*** / twoja kejsi ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. kochanie moje:))):*****

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne adidasy a stylizacja ze sweterkiem super, kobieco i na luzie :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie;) cieszę się i zapraszam!

      Usuń
  11. Oba zestawy świetne - w zalezności od potrzeb. Pierwszy jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! własnie taki miałam zamiar żeby były z podstawą taką samą, ale w efekcie całkiem różne stylizacje;)

      Usuń

Każdy komentarz, zarówno pozytywny jak i negatywny jest dla mnie bardzo ważny. Dziękuję bardzo! Zapraszam do obserwacji i częstszych odwiedzin:)